اخبار بروجرد

بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» ۲ ماه دیگر افتتاح می‌شود

روزهای بروجرد- قائم‌مقام معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» ۲ ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مهر، طیب قدیمی در بازدید از بیمارستان «آیت الله بروجردی» شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مشکل اساسی این بیمارستان تامین پزشک عمومی آن است، اظهار داشت: در آزمون استخدامی که برگزار شده چند نفری شرکت کرده بودند که قرار شد هرچه سریع تر دعوت به کار شوند.

وی با بیان اینکه ۹۰ تا ۹۵ درصد تجهیزات بیمارستان نیز تامین شده است،  تصریح کرد: مابقی تجهیزات را نیز وزارت بهداشت تامین خواهد کرد.

قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بدون این تجهیزات نیز بیمارستان قابل افتتاح است اما فکر میکنم ۴۵ تا ۶۰ روز آینده یعنی ۲ ماه دیگر آن را راه اندازی کنیم.

وعده افتتاح بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» توسط وزیر بهداشت بارها از سوی مسئولان استان و نمایندگان بروجرد در مجلس داده‌شده است، بر اساس آخرین صحبت‌ها قرار بود در ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ وزیر بهداشت برای افتتاح این بیمارستان به بروجرد سفر کند که این وعده هم محقق نشد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز پیش از این از تاریخ دیگری برای افتتاح رسمی این پروژه رونمایی کرده بود.

وی اظهار داشت: این بیمارستان به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است و افتتاح رسمی این بیمارستان در یکی از روزهای فروردین‌ماه امسال خواهد بود.

وی گفت: پیشنهاد من به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بوده که این بیمارستان در روز مبعث پیامبر یا یکی از میلادهای ماه شعبان افتتاح رسمی شود چراکه این امر عملی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما نهایتاً نیمه شعبان برای افتتاح این بیمارستان است و امیدواریم وزیر برای افتتاح این بیمارستان در بروجرد حضور پیدا کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close