اخبار لرستان

استاندار لرستان: با برگزارکنندگان تجمعات برخورد قضایی خواهد شد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با بیان اینکه با برگزارکنندگان تجمعات برخورد قضایی خواهد شد، گفت: کتابخانه‌های عمومی استان به مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم، عروسی و … از امروز به مدت ۱۰ روز در سطح استان ممنوع بوده و با برگزارکنندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: کارکنان و مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ورود ارباب‌رجوع و کارمند بدون استفاده از ماسک به دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی زمینه بهره‌مندی کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، بانوان باردار و دارای کودک شیرخوار از مرخصی استحقاقی را فراهم آورند.

خادمی اضافه کرد: فعالیت کلیه رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و عروسی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها و … در سطح استان به مدت ده روز ممنوع بوده و نیروی انتظامی با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و اصناف نظارت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

 وی بیان کرد: استفاده از ماسک در کلیه اماکن سرپوشیده از جمله پاساژها، مجتمع تجاری و … الزامی بوده و صاحبان این اماکن ملزوم به اجرای این بند هستند، ضمناً سازمان صمت و اصناف استان نظارت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

استاندار لرستان ادامه داد: ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ده روز لغو و از روش‌های جایگزین غیرحضوری برای انجام این امور استفاده شود.

خادمی اظهار کرد: شهرداری‌های سطح استان نسبت به ضدعفونی کردن روزانه سرویس ناوگان شهری (اتوبوس و تاکسی) اقدام نموده و رانندگان این وسایط نقلیه را به استفاده از ماسک الزام کنند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی استان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ده روز تعطیل شود، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از برگزاری مراسمات مشمول تجمع در ادارات و نهادها جلوگیری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close