اخبار بروجرد

باند دوم محور توره – بروجرد به بهره برداری رسید

روزهای بروجرد- باند دوم محورتوره – بروجرد با حضور مدیر حوزه طرح و راه های حمل ونقل جاده ای کشور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل را و شهرسازی استان مرکزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: محورتوره به بروجرد از نقاط پرحادثه و برفگیر کشورمحسوب می شد که با افتتاح باند دوم تصادفات جاده ای در آن کاهش می یابد.

علی زندی فر با تاکید بر اینکه شاهد تصادفات متعدد در این مسیر به دلیل کم عرض بودن جاده بودیم اظهار داشت: این محور با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان احداث شد.

وی با اشاره به ساخت مسیر شامل روسازی، آسفالت و نصب علایم ایمنی و ابنیه فنی تصریح کرد: تابلوهای انحراف مسیر، تابلوی اطلاعاتی وتابلوهای راهنما در باند دوم نصب شده است.

زندی فر با اشاره به نصب گاردیل، نیو جرسی ، چراغ چشمک زن و خط کشی به میزان  ۲۴ هزار مترطول گفت: به علت حساسیت این محور و ایمنی بیشتر رانندگان؛ گاردیل سه موج برای نقاط پر حادثه و گاردیل دو موج برای نقاط کمتر حادثه خیز نصب شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در محور توره به سمت روستای زالیان روزانه ۱۲ هزار تردد رفت و برگشت صورت می گیرد خاطرنشان کرد: امید است با احداث و بازگشایی این مسیر شاهد ایمنی بیشترو تصادفات کمتر باشیم.

وی اضافه کرد: سازمان راهداری تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات انجام می دهد اما در این بین نیز رانندگان و کاربران جاده ای نیز باید با رعایت اصول رانندگی از بروز تصادف جلوگیری کنند تا شاهد داغدار شدن خانواده ای نباشیم.

گفتنی است ۳ کیلومتر جنب روستای گل زرد تا قلعه چی و ۴ کیلومتر ابتدای گردنه تا روستای زالیان در محور توره – بروجرد بازگشایی شد. و همزمان عملیات اجرای زیر گذر روستای قلعه چی آغاز شد که این پروژه قرار است ظرف مدت ۲ ماه به اتمام برسد.

مقالات مشابه

1 thought on “باند دوم محور توره – بروجرد به بهره برداری رسید”

  1. خبر خوبی است اما با این سرعت لاک پشتی و سالی چند کیلومتر افتتاح کردن، هنوز باید سالهای سال منتظر بمانیم تا ده بیست کیلومتر باقیمانده هم چهارخطه شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close