اخبار بروجرد

بروجردی: شورای نگهبان تا زمانی که ابهامات رفع نشود CFT را تایید نخواهد کرد

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروجی مجموعه‌ی تبادل نظرها سرنوشت CFT  را رقم می‌زند گفت: آنچه که مبتنی بر منافع ملی است خروجی تصمیم گیری مجلس خواهد بود و شورای نگهبان هم طبیعتا باتوجه به مجموع ایراداتی که وارد کرده تا زمانی که به رفع ابهام ها قانع نشوند آن را تایید نخواهد کرد.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با شفقنا در رابطه با سرنوشت CFT اظهار کرد: باید منتظر ماند و دید خروجی کارگروه چیست. با توجه به اینکه هم دولت، هم شورای نگهبان و هم مجلس حضور دارند و موشکافانه در حال بررسی هستند بدون تردید آنچه که مبتنی بر منافع ملی است خروجی تصمیم گیری مجلس خواهد بود و شورای نگهبان هم طبیعتاً باتوجه به مجموع ایراداتی که وارد کردند تا زمانی که به رفع ابهام ها قانع نشوند آن را تایید نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نباید در رابطه با CFT شتاب زده عمل کرد ادامه داد: نکات منفی و مثبت در هر مساله ای وجود دارد یعنی بسیاری از کنوانسیون ها تیغ دو لبه هستند. به همین دلیل زمان زیادی برای مذاکره و تبادل نظر در نظر گرفته شده است. بنابراین نباید شتاب زده عمل کرد و باید منتظر ماند و دید خروجی این کارگروه چه خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: تلاش این است که هرچه سریع تر کارگروه، بررسی های خود را انجام دهد، اما مهم این است که خروجی مجموعه تبادل نظرها سرنوشت CFT  را رقم می‌زند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close