ویژه ها

شورای ترافیک بروجرد احداث زیرگذر پادگان مهندسی را تصویب کرد

 روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت:شورای ترافیک احداث زیرگذر مقابل پادگان مهندسی را با هدف کاهش حوادث تصویب کرد.

به گزارش ایرنا رضا آریاییدر نشست شورای ترافیک بروجرد که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح و اصلاح دوربرگردان در مقابل پادگان مهندسی بروجرد ضریب ایمنی تردد در این منطقه برای خانواده ها و نیروهای پادگان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این نقطه همواره شاهد تصادفات مختلف و از دست دادن جان افرادی بوده که با تایید شورای ترافیک استان و اصلاح آن از بسیاری تصادفات و مرگ و میر جلوگیری خواهد شد.

آریایی افزود: در این راستا با حمایت های ادوات و تجهیزات پادگان مهندسی و راهداری و تامین ۳میلیارد ریال از سوی فرمانداری طرح آغاز خواهد شد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اجرای طرح ترافیک در این شهرستان موجب شده تا ۴۰درصد کاهش تلفات داشته باشیم و این حتی اگر موجب شده باشد که آمار تلفات سه تن کاهش یابد موفقیت بزرگی است.

وی اظهار داشت: طرح زمستانه هم اکنون با همکاری مراکز امدادی در بروجرد اجرا شده و در این راستا اکیپ های راهداری هلال احمر در جاده ها مستقر هستند و تاکید شده هر جا لازم بود به دلیل شدت بارشها و بوران جاده ها مسدود و با تدابیر و هماهنگی همه دستگاههای متولی مجددا بازگشایی شوند .

وی گفت: در طرح زمستانی چهار مسجد و حسینیه و دانشگاه را آماده کرده ایم تا در راه مانده ها اسکان و کسی در جاده جان خود را از دست ندهد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close