اخبار لرستان

واگذاری یک هزار و ۵۰۰ خط تلفن ثابت در لرستان

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: گسترش خدمات مخابراتی و اینترنتی باعث افزایش رفاه عمومی، کاهش هزینه‌های مردم و دولت و افزایش سرعت در انجام امور شهری شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هومان محمودی  با حضور در دفتر فرماندار سلسله افزود: با توجه به امکانات مناسب تلفن‌های همراه، تقاضا برای دریافت خط تلفن ثابت کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان اظهار داشت: گسترش خدمات مخابراتی و اینترنتی باعث افزایش رفاه عمومی، کاهش هزینه‌های مردم و دولت و افزایش سرعت در انجام امور شهری شده است.

محمودی با اشاره به نصب سیستم‌های پایش تصویری در ۱۸ نقطه از شهر بروجرد، خاطرنشان کرد: قرارداد این طرح در الیگودرز، دورود و پلدختر منعقد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: تجهیز محیط‌های شهری، به سیستم‌های پایش تصویری نقش مهمی در کاهش معضلات ترافیکی، مشکلات و جرائم اجتماعی خواهد داشت.

فرماندار سلسله نیز با تاکید بر تجهیز خطوط مخابراتی ادارات راهداری و هواشناسی شهرستان به فیبرنوری گفت: باتوجه به استفاده بسیاری از شهروندان از تلفن‌های همراه معمولی، اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار برای آنان حاصلی نداشته است.

شریف خسروی افزود: سیستم‌های پایش تصویری و دوربین‌های مدار بسته به منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی ضروری هستند و باید نقاط حساسی از شهرستان که دارای بار ترافیکی و رفت و آمدی بیشتری است در این رابطه مشخص و تجهیز شوند.

وی گفت: از شرکت مخابرات استان انتظار می‌رود که در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به نصب سیستم پایش تصویری شهرستان اقدام نماید.

طرح پایش تصویری با هدف یکپارچه سازی نظارت بر حوزه حمل و نقل، ترافیک و ارتقاء سطح امنیتی و انتظامی در شهر‌ها تدوین شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close