اخبار بروجردویژه ها

رک گویی های فرماندار جدید؛ من “تاج گردونی” ام/ در تغییر فرماندار بروجرد “خادمی” را کنار بگذارید!

روزهای بروجرد- الهام شاهدپور: عبدالرحیم رحیمی که تازه دو روزی است سکاندار فرمانداری بروجرد شده، در اقدامی زیرکانه در نخستین جلسه خود میزبان خبرنگاران رسانه های مختلف بروجرد شد تا از همان ابتدا خود را به نمایندگان افکار عمومی معرفی کند.

خوش مشربی و شوخ طبعی آمیخته با نوعی احتیاط که نشان از ناآشنایی اش با فضای بروجرد دارد در رفتارش موج میزد. هنوز در حرفهایش جانب احتیاط را رعایت می کند اما از آمدنش به بروجرد خوشحال به نظر می رسد.

سعی می کند خود را به اوضاع مسلط نشان دهد اما هنوز برای قضاوت در مورد میزان تسلطش به امور این شهرستان زود است.

ظاهرا رابطه حسنه ای با خبرنگار جماعت دارد و اهل گشت و گذار یا همان “سرچ” در اینترنت و فضای مجازی است. از همین اول اشاره می کند که خبرنگاران حواسشان باشد چه خبری می نویسند! در لابلای حرفهایش خاطره زیاد تعریف می کند ما را یاد فرماندار قبلی قبلی قبلی انداخت.

خود را اصلاح طلبی با طول عمر سیاسی ۳۴ ساله معرفی می کند که در گچساران به “تاج گردونی” ها یا همان پدر اصلاحات شهره است.

۵۳ ساله است و هنوز چندسالی برای بازنشستگی وقت دارد خودش می گوید رکورد مدت زمان فرمانداری های کشور را در گچساران به مدت ۵ سال شکسته است و دیگر از فضای شهر خودش خسته شده که با پیشنهاد ۳ استاندار برای فرمانداری مواجه بوده و در نهایت پیشنهاد خادمی دوست قدیمی اش را برای فرمانداری بروجرد پذیرفته است.

عصا قورت داده نیست و چندجایی می گوید من برای کارم عصبانی شده و می شوم اما خوش اخلاق تر از آنم که در مراسم تودیعم ۵ هزار نفر شرکت می کنند و هزار نفری هم اشک می ریزند.

کنایه ای هم به ما خبرنگاران می زند که شمایی که اینقدر از فرمانداران قبلی به خوبی یاد می کنید آیا از آنها تقدیر کردید؟ من در مراسم تودیعم از خبرنگاران گچساران لوح تقدیر و هدیه دریافت کردم.

از بروجرد دفاع می کند و اینکه در جایگاه خودش قرار ندارد. انتقاد می کند و می گوید: بروجردی که مهد علم و فرهنگ و هنر است باید جلوتر از جایگاه امروزش باشد.

از شوراها می گوید و اینکه این دوره شوراهای خوبی روی کار نیامدند در بیشتر شهرها. برای حکم شهردار هم امروز با استاندار رایزنی کرده تا تکلیفش مشخص شود و قول به زودی را برای ابلاغ حکم شهردار بروجرد می دهد.

در رابطه با نحوه گزینشش برای فرمانداری بروجرد که به قول خودش تا حالا گذرش به این شهر نیفتاده، اینگونه می گوید: روزی که خادمی قرار بود به لرستان بیاید از من درخواست همکاری کرد اما من نپذیرفتم و به او قول دادم هر زمانی که از اینجا خسته شدم به او بگویم اما خادمی پیش از اینکه من بگویم خودش متوجه شد دیگر نمی خواهم در گچساران بمانم برای همین از من دعوت به همکاری کرد و من چون علاقه داشتم به استان لرها بیایم از بین ۳ پیشنهاد استانداران، لرستان را انتخاب کردم.

اما ادامه حرفهایش کمی درگوشی تر می شود تا در پاسخ سوالم اینگونه بگوید: در قضیه تغییر فرمانداران قبلی خادمی را کنار بگذارید، خودتان نخواستید و به خادمی گفتید فرماندار را نمیخواهیم، خادمی هم فرمانداری که خودش می شناخت دعوت کرد.

اینجاست که ما فهمیدیم آب از سرچشمه گل آلود است تا بقیه حرفهایمان گپ و گفت دوستانه باشد.

طلوع

عکس: فرهاد داودوندی، علی گودرزی

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “رک گویی های فرماندار جدید؛ من “تاج گردونی” ام/ در تغییر فرماندار بروجرد “خادمی” را کنار بگذارید!”

  1. سلام
    چه جالب اطلاعات کاملی درباره این مدیر نوشته بودید آدم احساس می کرد از نزدیک دیدش
    اصلاح طلب بود چون دولتی است اما امید داریم از بقیه بهتر باشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close