اخبار بروجرد

طرح نوروزی پلیس راه بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: طرح نوروزی پلیس راه در جاده های ارتباطی شهرستان از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای پلیس راه شهرستان با تجهیزات، امکانات و دوربین های ثابت و سیار جاده های ارتباطی را به صورت کامل رصد می کند.

وی اظهارداشت: پلیس راه بروجرد با استقرار در نقاط حادثه خیز شهرستان خودروهای رانندگانی که باعث بروز حوادث در جاده ها می شوند توقیف خواهد کرد.

فرمانده پلیس راه بروجرد بیان کرد: هدف پلیس راه شهرستان فراهم کردن بستری مناسب برای مسافران نوروزی در جاده ها است.

سرهنگ حقیقی اضافه کرد: همچنین پلیس راه بروجرد خودرو رانندگانی را که همزمان ۲ تخلف رانندگی داشته باشند به مدت ۷۲ ساعت در پارکینگ توقیف می کند.

وی با اشاره به رسیدگی به حقوق عامه طبق ابلاغیه اعلام شده ادامه داد: کسانی که با خودرو اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان و برهم زدن امنیت عمومی را داشته باشند با برخورد قاطع پلیس روبرو و خودروی آنها توقیف می شود.

فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: براساس قانون سگ گردانی و بی حجابی در خودروها جرم محسوب می شود و با جریمه پلیس روبرو خواهد بود.

سرهنگ حقیقی افزود: درحوادث رانندگی کارشناسان پلیس راه سهم تقصیر سازمان های مختلف مانند راهداری و خودرو سازها را اعمال خواهند کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close