اخبار ایران

اعلام آماده باش وزیر کشور به همه امدادگران در خوزستان

روزهای بروجرد- وزیر کشور حضور مردم به ویژه نیروهای جوان بسیجی را در همکاری با دستگاه‌های امدادرسان چشمگیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با اشاره به ایجاد شرایط خاص و استثنایی در استان خوزستان گفت: در وضعیتی خاص و بی‌نظیر آب دو رودخانه دز و کرخه در منطقه بامدژ به هم پیوستند و به سمت اهواز جاری شدند که با اقدام به موقع جهادی از سوی همه دستگاه‌های امدادرسان و زمان‌بندی معینی با یک طراحی ویژه مهندسی مناسب، جلوی پیشرفت آب به شهر اهواز گرفته شد.

وزیر کشور حضور مردم به ویژه نیروهای جوان بسیجی را در همکاری با دستگاه‌های امدادرسان چشمگیر توصیف کرد و افزود: حضور مردمی علاوه بر قوت بخشیدن به امدادرسانی، موجب افزایش روحیه امدادگران شده و به لطف خداوند شرایط رو به بهبود است. ما حداقل آب‌گرفتگی را در برخی ساختمان‌ها داشتیم که همراهی و تحمل مردم این مناطق قابل تقدیر است.

قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران با تأکید بر این که موج نگرانی در این خصوص در حال حاضر مرتفع شده است، تصریح کرد: به دلیل عدم امکان پیش‌بینی دقیق پیشروی آب که از هر روزنه‌ای امکان نفوذ و به تدریج گسترش و تغییر مسیر سیلاب دارد، ضروری است همه امدادگران پرتلاش و مردم عزیز در آماده‌باش کامل باشند و به محض مشاهده نفوذ سیلاب از سیل‌بندها نسبت به جلوگیری از آن اقدام سریع داشته باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close