اخبار بروجرد

آفت خلأ نظرات کارشناسانه در مصوبات تل‌انبار شده در بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: جای خالیه اظهار نظرات فنی و کارشناسانه موجب شده که بسیاری از مصوبات قابلیت اجرا نداشته باشند.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: خلأ اظهار نظرات کارشناسانه موجب اجرایی نشدن و یا موفقیت‌آمیز نبودن بسیاری از مصوبات شده است.

وی عنوان کرد: به جای تصویب مصوبات جدید باید ترتیب اثری داده شود که مصوبات جلسات پیشین تا اجرایی شدن و حصول نتیجه لازم پیگیری شود.

فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: یکی از ایرادهای کار در شورای ترافیک این است که تعداد مصوبات آنقدر زیاد می‌شود که شهرداری توان اجرای همه آن‌ها را ندارد.

رحیمی بیان کرد: برای بالابردن اثربخشی جلسات این شورا در وهله اول باید از تعداد مصوبات کاست و در وهله دیگر موضوعات آنقدر چکش‌کاری و کارشناسی شده باشد که در اجرا با مشکل مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: باید هر اندازه پرداختن به یک موضوع و تصویب آن به زمان نیاز دارد، صرف شده اما از چالشی به نامه تصویب شتاب‌زده مصوبات پرهیز شود.

فرماندار بروجرد خطاب به اعضای شورای ترافیک گفت: کاری نکنیم که پس از گذشت چند سال مجدداً در خصوص حذف مصوبه‌ای که پیش از این خودمان آن را به تصویب رسانده‌ایم، تصمیم گرفته و اقدام کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه بسیاری از موافقان جمع‌آوری پل شهدا خود پیشتر آنان را به تصویب رسانده‌اند، افزود: تصویب و اجرای مصوبات بدون پشتوانه کارشناسی آفتی است که باید از آن دوری کرد.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌هایی که از این پس از اعضای شورای ترافیک باید در دستور کار داشته باشند، پرداختن به همه جوانب کار و خودداری از تصمیمات شتابزده و بی‌بهره از نظرات فنی و کارشناسانه است.

فرماندار بروجرد در خصوص موضوع بلاتکلیفی احداث شهرک مشاغل مزاحم، اظهار کرد: ایراد کار اینجا است که روی هر موضوعی دست می‌گذاریم، می‌گویند چند سال بلاتکلیف مانده و اجرایی نشده است.

رحیمی با انتقاد از توجیه‌ و نه توضیح برخی‌ها درباره انجام کارها و عمل به قانون، عنوان کرد: انجام وظایف و اجرای قانون رودربایستی ندارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close