اخبار بروجردویژه ها

دادستان بروجرد: بدون توجه به خط قرمزها به پرونده‌های مفسدان رسیدگی می‌کنیم/هرکس تخلفی کرده به سراغش خواهیم رفت!

روزهای بروجرد- دادستان بروجرد از دستگیری ۵ نفر از عوامل هتاک در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و گفت: این روند در آینده نیز ادامه دارد و معلوم نیست که چند نفر دیگر به اینها اضافه شود.

مهدی محمدی در گفت و گو با رصد نیوز افزود: براساس قانون، افترا یک ماه تا یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و نشر اکاذیب ۳ ماه تا ۲ سال مجازات و ۵ تا ۴۰ میلیون ریال جریمه در پی خواهد داشت و این در صورتی است که علیه بازداشت شدگان شکایت شده باشد.

دادستان بروجرد در خصوص آخرین وضعیت عضو بازداشت شده شورای شهر نیز بیان کرد: پرونده وی در حال رسیدگی است اما غیبت او در شورا موجه است.

وی با تاکید بر اینکه در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد خط قرمزی وجود ندارد، عنوان کرد: تاکید رئیس قوه قضائیه نیز بیشتر این الزام را برای ما در نظر گرفته و باید بدون توجه به خط قرمزها جلو برویم و هر مدیر یا فرد عادی مرتکب جرمی شود پیگیری می شود و هیچ دین و وظیفه ای نسبت به شخص خاصی نداریم و طبق وظیفه پیگیر تمام این تخلفات هستیم.

محمدی با اشاره به تفکیک مسائل سیاسی از کار قضاوت قاضی، تصریح کرد: تا این لحظه در پرونده افراد بازداشت شده ردی از هیچ فرد دیگری نبوده و اینکه فرد یا افرادی پرونده آنها را پیگیری می کنند یا نه یا حمایتی دارند یا ندارند بحث سیاسی است و قاضی به این مباحث ورود نمی کند چرا که روند پرونده ها مشخص است.

وی در رابطه با بازداشت پیمانکار پروژه سیلیس بروجرد گفت: بازداشت پیمانکار سیلیس هیچ ارتباطی به پروژه کارخانه سیلیس ندارد و مربوط به پرونده شهرداری است.

دادستان بروجرد با تصریح بر اینکه برای ما قانون ملاک است و تا حصول نتیجه پیگیر پرونده ها هستیم، تاکید کرد: پیگیری در مورد همه پرونده ها بدون هیچ گونه اغماضی تا حصول نتیجه ادامه دارد و هر کسی که تخلف کرده باشد قطعاً به سراغش خواهیم رفت.

وی اظهار داشت: در بسیاری از مسائل تاوان کم کاری و انفعال ادارات را دادستان به عنوان مدعی العموم پس می‌دهد ازسویی در بسیاری از ادارات انرژی لازم برای پیگیری بسیاری از مسائل وجود ندارد و من دادستان باید مجبورشان کنم که پای کار بیایند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “دادستان بروجرد: بدون توجه به خط قرمزها به پرونده‌های مفسدان رسیدگی می‌کنیم/هرکس تخلفی کرده به سراغش خواهیم رفت!”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close