اخبار بروجرد

رییس دفتر نظارت بر انتخابات بروجرد: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم رصد می شود

روزهای بروجرد- رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بروجرد گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم خلاف قانون است و همه این موارد رصد و پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، لهراسب چار محالی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: همه فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی رصد و با این افراد طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: کاندیداهایی که به بهانه های مختلف کلیپ پخش می کنند و شام و نهار صبحانه می دهند و در فضای مجازی مصاحبه ترتیب می دهند و در مدارس تحت عنوان انجمن اولیا و مربیان توسط مدیر مدرسه دعوت به سخنرانی می شوند و رصد شده و در تایید صلاحیت آنان موثر خواهد بود.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بروجرد بیان کرد: برخی کاندیداهای احتمالی مجلس به روستاها می روند و وعده هایی می دهند و با دادن فرم های جعلی از افراد برای اشتغال ثبت نام می کنند.

چارمحالی اضافه کرد: از کمسیون قضایی مجلس درخواست می شود برخورد با متخلفان کاندیداهای دوره یازدهم مجلس را در دستور کار خود قرار دهند و از  تبلیغات زود هنگام  کاندیداهای احتمالی جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: معیار انتخاب عمل به قانون است نمایندگانی برای مجلس انتخاب کنیم که معیار شان عمل به قانون باشد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۹ دفاتر نظارت و بازرسی استانها تشکیل و شروع به کار کرد و بر انتخابات نظارت می کردند، گفت:  دفتر نظارت بر شورای نگهبان با آموزش ناظران نظارت بر انتخابات کارهای خود را انجام می دهند.

وی بیان کرد: از فرماندار می خواهیم تا نیروهایی که برای انتخابات در نظر می گیرند اموزش های لازم را فرا گیرند تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بروحرد اظهار داشت: افرادی که در دفتر نظارت کار می کنند باید امین باشند و با بی طرفی کار کنند اگر ناظران طرفدار کسی باشند کنار گذاشته می شوند.

وی تاکید کرد: معیار شورای نگهبان برای تایید صلاحیت افراد اجرای قانون است و وابسته به هیچ گروه و حزبی نیستیم، و مجموعه شورای نگهبان حافظ رای مردم است و امانت دار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close