اخبار لرستان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: مطالبات فرهنگیان کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان است

روزهای بروجرد- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان طی ۴۰ سال گذشته تاکنون انباشت شده که بابت این مساله شرمنده همکاران هستیم.

به گزارش ایرنا، سید جواد حسینی در جلسه شورای معاونین اداره کل اموزش و پرورش استان در سالن جلسات خانه معلم اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت نظام نیروی انسانی می باشد که بسیاری از معلمان سختی فراوانی را تحمل می کنند.

وی با تاکید بر معرفی خدمات و سختی فرهنگیان به جامعه گفت: باید از برخی از غفلت ها دوری کرده و چهره معلمان را همانطور که خوب و فرهیخته هستند نشان دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقا استانداردسازی مدارس اظهار داشت: در این راستا نرم لرستان از میانگین کشور بالاتر و از سال ۹۲ تاکنون بیش از چهارهزار کلاس درس در لرستان ساخته شده است.

حسینی تصریح کرد: سیل ویرانگر ۴۰۰مدرسه استان را تخریب کرده که  وظیفه ما این است به تعهدات عمل کنیم و مدارس را استاندارد تر از قبل بسازیم.

وی گفت: مهرماه امسال پایان مدارس خشت و گلی و کلاس های نفتی خواهد بود که این مهم نیازمند به مدیریت انقلابی و جهادی است.

وی اضافه کرد: همچنین سالتحصیلی جدید  هیچ دانش آموزی بدون کلاس درس، بدون معلم و بدون کتاب نخواهد بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مهر امسال بیش از ۶۰هزار بازنشسته و ۲۰هزار نفر ورودی جدید خواهیم داشت که باید این اختلاف ۴۰ هزار نفری را با روش های مختلف جبران کنیم.

حسینی به عملکرد مثبت استان در سیل اخیر اشاره کرد و ادامه داد:  ۱۰۰کانکس به لرستان اهدا شد و ۶۲کانکس دیگر بزودی ارسال می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close