لرستان

هفت هزار و ۶۶۲ کلاس درس لرستان از بخاری های نفتی استفاده می کنند

روزهای بروجرد- مدیرکل نوسازی، توسعه و گفت: اکنون هفت هزار و ۶۶۲ کلاس درس لرستان از بخاری های نفتی استفاده می کنند.

محمد رضا حیدری با اعلام این خبر افزود: با توجه با استعلاماتی که از شرکت گاز و آموزش و پرورش های مناطق استان گرفته شده بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در استان فعال است.

وی با اشاره به اهتمام سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: با توجه به اعتبارات موجود تا ابتدای سال تحصیلی جدید مدارس مستعد مجهز به بخاری گازی می شوند.

حیدری ادامه داد: از مجموع هفت هزار و ۶۶۲ کلاس درسی که از بخاری نفتی استفاده می کنند تعدا سه هزار و ۶۳۱ کلاس درس برخلاف نصب علمک گاز در ورودی مدارس همچنان از بخاری نفتی استفاده می کنند و برای یک هزار و ۹۹۷ کلاس درس دیگر حتی علمک گاز هم نصب نشده است.

وی بیان کرد: ۱۲۲ کلاس درس در مناطق صعب العبور واقع شده است که از بخاری هیزمی و یک هزار و ۹۱۲ کلاس درس نیز از بخاری گازی غیر استاندارد استفاده می کنند.

حیدری عنوان کرد: با توجه به اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی موجود در نوسازی مدارس استان و خرید ۵۴ میلیاردی تجهیزات، برای ساماندهی به وضع موجود و جایگزین کردن بخاری های گازی در مناطق مستعدی که علمک گاز در آنجا نصب شده است تا شروع سال تحصیلی جدید اقدام شود و همچنین برای ۱۲۲ هزار مدرسه ای که در مناطق صعب العبور واقع شده اند و از بخاری هیزمی استفاده می کنند، بخاری نفتی استاندارد مصب شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close