اخبار بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: باند سارقان آهن آلات و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ عزت الله غلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد جدی با هنجارشکنان ظرف ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان بروجرد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی دقیق اماکن آلوده در هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از ۱۵ محله، موفق به انهدام باند سارقان آهن آلات و دستگیری ۳ نفر در این رابطه و کشف تمامی اموال مسروقه، کشف ۱۶ هزار نخ سیگار قاچاق و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و نیز دستگیری ۳ نفر خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه هر ۶ نفر متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند، ادامه داد: در راستای برخورد با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف و ناامن کردن محیط برای قانون گریزان، مأموران ۷۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ دستگاه خودروی سواری متخلف را نیز در حین اجرای طرح توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close