اخبار بروجرد

رییس شورای شهر بروجرد: ۲۴ نفر از کارکنان شهرداری به ویروس کرونا مبتلا شدند

روزهای بروجرد- رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: ۲۴ نفر از پرسنل شهرداری بروجرد به ویروس کرونا مبتلا هستند که این تعداد حدود پنج درصد از نیروهای این دستگاه خدمات رسان شهری است.

فریبرز محسنی در گفت وگو با ایرنا افزود: شهرداری به لحاظ نوع فعالیت و کثرت پرسنل در بخش های مختلف خدماتی، اداری و پسماند جز مجموعه های امکانی است که بیشتر در معرض خطر کرونا بوده و رعایت موارد بهداشتی ضروری است.

وی اظهار داشت: با توجه به ابتلا تعدادی از نیروهای شهرداری در سطوح مختلف به ویروس کرونا موضوع تعطیلی شهرداری از سوی شبکه بهداشت مطرح شده که با پیگیریهای انجام شده با رییس ستاد کرونا شهرستان اعلام شد طبق پروتکل الحاقی ستاد کرونا در صورتی که ۱۵درصد نیروهای دستگاه اداری یا سازمانی به کرونا مبتلا شوند می توان دستور تعطیلی اداره را صادر نمود.

وی تاکید کرد: همه کارکنان شهرداری تست کرونا انجام نشده و ممکن است افراد بیشتری مبتلا باشند به همین منظور  فردا ۹ اردیبهشت کار انجام تست کرونا از همه پرسنل شهرداری ادامه خواهد داشت که امید است جواب تستها منفی باشد.

وی گفت: هم اکنون به منظور جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا شهرداری با استفاده از طرح به کاری گیری یک سوم از نیروهای اداری، حذف استفاده از دستگاه چهره نگاری حضور و غیاب،کوتاه کردن زمان ساعت اداری و موافقت با مرخصی کارکنان تلاش دارد تا ضمن ارایه خدمات به مردم در راستای حفظ سلامت کارکنان تلاش می کنند.

وی افزود: اجباری در ورود و خروج کارکنان نیست و اعلام شده اگر واحدی از شهرداری ضرورت حضور نیرو نیست تعطیل شود.

محسنی ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی افزود: کار ضدعفونی مناطق شهرداری بروجرد در دستور کار قرار گرفته و به طور مرتب انجام می شود.  

شهر بروجرد داری سه منطقه شهرداری با حدود یکهزار نیرو است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close