اخبار بروجرد

مدیرکل امور بانوان استانداری در دیدار با فاطمه مقصودی: انتصاب ۹۳ نفر زن در پست‌های مدیریتی مختلف لرستان

تاکنون با انتصاب ۹۳ نفر زن در پست‌های مختلف مدیریتی توانسته‌ایم به طور مشترک با استان سمنان در رتبه ششم کشوری قرار بگیریم.

روزهای بروجرد- مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، گفت: در حال حاضر ۹۳ زن در پست‌های مدیریتی مختلف استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش مهر، ناهید پرویز پور در دیدار با فاطمه مقصودی منتخب مردم حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم، گفت: تاکنون با انتصاب ۹۳ نفر زن در پست‌های مختلف مدیریتی، به طور مشترک با استان سمنان در رتبه ششم کشور قرار داریم.

وی، اظهار داشت: در سال جاری با قوت و انرژی بیشتری در راستای ارتقا وضعیت زنان استان در همه عرصه‌های سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به تدوین سند ارتقا وضعیت زنان، افزود: سند ارتقا وضعیت زنان مرجع و ملاک عمل ما در رصد و پایش عدالت جنسیتی، افزایش مشارکت‌های سیاسی اجتماعی و اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

پرویز پور ضمن قدردانی از حمایت استاندار لرستان از بانوان استان در طول سال‌های گذشته، تاکید کرد: خوشبختانه استاندار لرستان همواره از حوزه بانوان و برنامه‌های این حوزه حمایت کرده‌اند و تاکنون نیز با انتصاب ۹۳ نفر زن در پست‌های مختلف مدیریتی توانسته‌ایم به طور مشترک با استان سمنان در رتبه ششم کشوری قرار بگیریم.

وی انتخاب یک زن به‌عنوان نماینده در تاریخ مشارکت سیاسی لرستان را نقطه عطفی دانست و ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همکاری مشترک، تا پایان برنامه ششم شاخص‌های عدالت جنسیتی، در همه ابعاد در فرآیند توسعه پایدار و متوازن محقق شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، تاکید کرد: تصویب لایحه امنیت زنان، تعامل و ارتباط با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، کمک به رفع مشکلات اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه‌دار، معافیت مالیاتی زنان کارآفرین، جذب اعتبارات شناور ملی در حوزه زنان، از جمله مطالبات جامعه زنان است که با پیگیری نمایندگان استان، ویژه خانم مقصودی به عنوان نماینده زن استان، تحقق خواهد یافت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close