لرستان

۸۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۹۹ در لرستان تکمیل شد

روزهای بروجرد- مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد از کاروان‌های حج تمتع ۹۹ در لرستان تکمیل شده و برای ۲۰ درصد باقی مانده ظرفیت جدیدی برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

محمد خسروی در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با ثبت نام حج تمتع اظهار داشت: ثبت نام برای سفر حج، امسال الکترونیکی و به صورت غیر حضوری و اینترنتی آغاز شده  و اولویت‌های بعدی نیز از همین طریق به علاقمندان اعلام می‌شود.

وی افزود: همشهریانی که فیش‌های حج تمتع آنها تا تاریخ ۳۱  شهریور  ۱۳۸۶ است می‌توانند از طریق سایت  haj.ir کاروان خود را انتخاب کنند یا این که با رعایت همه جوانب بهداشتی به دو دفتر زیارتی که کار ثبت نام حج تمتع را در شهرستان بروجرد انجام می‌دهند مراجعه کرده و سایر اقدامات را در آن محل انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از کاروان‌ها تکمیل است و برای ۲۰ درصد باقی مانده ظرفیت جدیدی برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است، نکته‌ای که قابل تامل است، این است که  عربستان سعودی  هیچ مشکلی مبنی بر عدم برگزاری حج اعلام نکرده است و عزیران می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر مشخص شده مراجعه کنند.

وی بیان کرد:  اگر ثبت نام‌ها کامل شد و همه مراحل پزشکی و کلاس‌های آموزشی همه مهیا شد اما حج به دلیل مسائل بهداشتی انجام نشود همین کاروان‌ها حتی با هتلی که برایشان اختصاص یافته با همین ترتیب بدون هیچ گونه افزایش قیمت ارزی به حج سال بعد انتقال پیدا می‌کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close