لرستان

جزئیات پروژه‌های سیلاب در حوزه آب/ به اعتبارات بیشتری نیاز داریم

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، جزئیات اجرای پروژه‌های حوزه آب این استان را اعلام کرد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

داریوش حسن نژاد در گفت و گو با مهر در سخنانی با اشاره به روند آخرین وضعیت پروژه‌های سیلاب در حوزه آب، اظهار داشت: پروژه‌هایی که به شرکت آب منطقه‌ای واگذار شده یا تمام شده‌اند و یا برخی هم نیاز به اعتبارات بیشتری دارند.

وی، عنوان کرد: برای اینکه کار تمام شود، ناگزیر شدیم که بیشتر از مبلغ پیمان، یعنی ۲۵ درصد را نیز در رابطه با آنها ابلاغ کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با تاکید بر اینکه برخی از این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه اعتبارات آنها هزینه می‌شود، عنوان کرد: عمده اعتبارات این پروژه‌ها هزینه شده است.

حسن پور با تاکید بر اینکه دو ایستگاه پمپاژ «جایدر» و «چم مهر» در حال اجرا هستند، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که اعتبارات مورد نیاز این دو ایستگاه پمپاژ را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های حوزه سیلاب، اعتبارات زیادی نیاز دارند، تصریح کرد: اما ما تلاش می‌کنیم که اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها در قالب اعتبارات سال ۹۸، جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه پروژه‌های ایستگاه پمپاژ آب استان در حال اجرا هستند و اعتبار زیادی نیاز دارند چرا که حجم کار در آنها بالا است، افزود: همچنین برای عملیاتی شدن ایستگاه پمپاژ «واشیان» به دنبال گرفتن سرمایه گذار برای ادامه کار در آن هستیم.

حسن پور، تاکید کرد: این ایستگاه پمپاژ در جریان سیلاب به طور کلی از بین رفت.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که عملیات اجرایی هشت ایستگاه پمپاژ آب استان را به بخش خصوصی واگذار کنیم، گفت: هر آنچه که برای اجرای پروژه‌های سیلاب برای شرکت آب منطقه‌ای لرستان اختصاص پیدا کرده، جذب شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، افزود: برای تکمیل پروژه‌های سیلاب در حوزه آب به اعتبارات زیادی نیاز داریم، اعتباراتی که در سال ۹۸ به ما ابلاغ شده به طور کامل جذب شده است.

حسن پور، تاکید کرد: پروژه‌های سیلاب در حوزه آب یا در حال اتمام هستند و یا اینکه تکمیل شده‌اند.

وی، بیان داشت: در حال حاضر درخواست اعتبار سال آینده را در حال آماده کردن داریم، اعلام خواهیم کرد که برای تکمیل پروژه‌های سیلاب چه میزان اعتبار نیاز است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close