اخبار ایران

وزارت اطلاعات: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی اسرائیل و عناصر عملیاتی بازداشت شدند

روزهای بروجرد- وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای تصریح کرد: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و تمامی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و کلیّه‌ عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است: اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی – تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزاتِ عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حسّاس و اهدافِ از پیش تعیین شده را داشتند که با عنایات الهی و عملیات چند مرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ی مجاهدان گمنام ایران اسلامی جملگیِ آنها به دام افتاده، تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنّی و ارتباطی آنها نیز به طور کامل کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به ادامه‌دار بودن تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی پیرامون هرگونه ارتباط داخلی و خارجی با این تیم تروریستی، اِن‌شاءالله، اطلاعات تکمیلی متعاقباً به استحضار ملّت شریف ایران خواهد رسید.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close