اخبار ایران

میرسلیم درباره رشوه ۶۵ میلیارد تومانی: اعتراف نایب رییس وقت کمسیون عمران در پرونده عیسی شریفی موجود است

روزهای بروجرد- دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس با انتشار جوابیه‌ای به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

برای استحضار ملت عزیز ایران لازم دانستیم سکوت را بشکنیم و نکاتی را پیرامون نحوه رفتار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با مهندس میرسلیم شخصیت انقلابی و فساد ستیز که خود را خادم ملت می داند برسانیم. 

-از آقای مهندس میرسلیم دعوت کتبی نشده بود برای حضور در جلسه و ارائۀ اسناد؛ صرفا آقای پاشایی دبیر هیئت شفاهی از ایشان خواست در جلسه حاضر شوند برای مبادلۀ نظر و مهندس میرسلیم در جلسه حاضر شد و توضیحاتی دادند از جمله این که شکایت آقای رضائی رئیس کمیسیون عمران بی مورد است زیرا تا کنون ذکر نامی از آقای رضایی نشد و اگر ایشان خودش احساس اتهام می کند به رفتار خودش برمی‌گردد.

-از مهندس میرسلیم خواستند که نسخه ای از اسنادی که به دادستانی داده ام را تقدیم ایشان کنم و ایشان هم قول دادند به دست اقای پاشایی برسانند و اساسا قراری نبود که در آن جلسه اسنادی را ارائه دهند.

-به اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتند که برای دستیابی به اعترافات نائب رئیس وقت کمیسیون عمران دربارۀ دریافت ۶۵ میلیارد تومان باید از دادستانی استعلام کنند و این موضوع بخشی از پروندۀ آقای عیسی شریفی و هولدینگ یاس است که در دوران شهرداری آقای قالیباف تأسیس شده است. 

-خبر منتشر شده در خانۀ ملت ناقص و جهت دار است و امیدواریم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای حفظ آبروی خود و رعایت انصاف آن را اصلاح کنند و الا مهندس میرسلیم ناگزیر می شوند از طرز کار آن هیئت به کمیسیون اصل نود شکایت کنند.

_ در پایان مهندس میرسلیم به عنوان فردی متخصص و مشرف به امور سازمانی و ساختاری نظام مقدس جمهوری اسلامی از گذشته تاکنون همواره تلاش کردند تا خدمت صادقانه داشته باشند به کشور و نظام؛ مهندس میرسلیم نسبت به اینکه عده ای در تلاشند تا مساله ۶۵ میلیارد رشوه را بحثی شخصی تلقی کنند را محکوم و قطعا برای خشکاندن ریشه فساد تا پای جان ایستاده‌اند و اعلام می دارند ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی در هر نقطه ای از کشور که فسادی مشاهده کردند به همراه مستندات به اطلاع ایشان برسانند تا در مسیر درست رسیدگی قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمت الله

دفتر مهندس سید مصطفی میرسلیم

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close