اخبار بروجردلرستانویژه ها

استاندار لرستان: تعداد بیماران بستری در استان به حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با تاکید بر وضعیت فوق العاده حاد ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

 “سید موسی خادمی” افزود: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شیوع کرونا در استان شدت بالایی پیدا کرده از این ایام می‌توان به عنوان بدترین روزهای مقابله با کرونا یاد کرد. 

به گفته وی اکنون تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن افزایش یافته و اگر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود به سمت بحران پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به خستگی بیش از حد کادر درمان و کوشش هشت ماهه آنها در ارائه خدمت به مبتلایان، عنوان کرد: انتظار داریم مردم همراهی و همدلی بیشتری از خود نشان دهند و کمک حال پرسنل خسته شبکه بهداشت و کادر درمان باشند.

استاندار لرستان همچنین گفت: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته اخیر روزانه بیش از ۳ یا ۴ برابر هفته‌های قبل، افزایش یافته است.

خادمی با تاکید بر وضعیت حاد کرونا در استان و کمبود امکانات درمانی اظهار داشت:مردم بدون ضرورت از خانه خارج نشوند و از شرکت در مراسم ختم و عروسی خودداری کنند.

به گفته وی از مردم استان انتظار می رود که این روزهای سخت با رعایت پروتکل های بهداشتی به حفظ جان همنوعان خود کمک کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close