اخبار بروجرد

بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا(ع) بروجرد کلنگ زنی شد

روزهای بروجرد- روز جمعه در آیینی با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی کلنگ بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا(ع) بروجرد به زمین زده شد.

بیمارستان امام رضا بروجرد
عکس فرهاد داودوندی

به گزارش ایرنا نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی بروجرد افزود: مسوولان باید در جهت تزریق امید به جامعه تلاش کنند چون کلید همه مشکلات امید است و امروز دشمن می کوشد که آن را برای مردم به یاس تبدیل کند.

عباس گودرزی اضافه کرد:  کشور آینده روشنی خواهد داشت، با توجه به این که جمهوری اسلامی مسیر بلند و افق جهانی را دنبال می کند حتما سختی هایی نیز دارد اما اگر دست به دست هم دهیم می توانیم در این مسیر موفق حرکت کنیم.

وی با بیان این که مردم خاطره خوبی از کلنگ زنی ندارند، بیان کرد: باید تلاش شود این کلنگ زنی به زودی عملیاتی گردد که نمونه محقق شدن این کلنگ زنی ها، بیمارستان کوثر است که طرح توسعه آن در حال انجام بوده و روال کار به خوبی پیش می رود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیمارستان ایت الله العظمی بروجردی تکمیل و مجهز به MRI شد که با همت خیرین و پیگیری شبکه بهداشت و درمان اجرایی بخش دوم بیمارستان شروع شده است.

وی بیان کرد: کارخانه شیر خشک بعد از چندسال احیا شده که مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد و به طور متوسط یک میلیون لیتر شیر در اینجا پالایش می شود که یک زنجیره است و فازهای بعدی هم در این واحد تولیدی وجود دارد.

گودرزی افزود: واحدهای تولیدی زیر مجموعه های شستا ۸۰۰ هزار تن شیر تولید می کند و با توجه به این که در استان همدان، لرستان و کرمانشاه کارخانه ای برای فرآوری این میزان محصول وجود ندارد این پروژه در بروجرد در حال انجام است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احداث و بهره‌ برداری این پروژه بیمارستانی نقش مؤثری در افزایش سطح درمان و توسعه اشتغال شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت افزود: اگر خدا اراده کند عزت و محبت می دهد و عالمی را عزادار قاسم سلیمانی کرد.

وی بیان کرد: هنوز ما نمی توانیم بفهمیم حاج قاسم چه کسی بود ولی اینها همه آثار و نشانه است که یک عالم برایش عزادار شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close