اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد: ساخت پیاده راه جعفری به زودی آغاز می شود

روزهای بروجرد- در جلسه شورای شهر بروجرد که با حضور شهردار و امیر طهماسبی فرمانده پادگان فنی مهندسی بروجرد برگزار شد شهردار بروجرد در خصوص تعاونی کارکنان ارتش اظهار داشت: جلسات متعددی تاکنون به انجام رسیده که متاسفانه این تعاونی امکانات روبنایی و زیربنایی را تکمیل ننموده و آماده سازی آن بر عهده اقدام کننده و مالک می باشد.

رحیم جافری

رحیم جافری افزود: برای انجام امور توسط شهرداری بخشی از این زمینه‌ها جهت تامین منابع مالی به شهرداری واگذار شد، سازمان عمران بر اساس واگذارنامه جهت فروش این زمین‌ها از طریق آگهی اقدام نمود که اداره محترم مسکن و شهرسازی به پرونده ورود کرده که با عنایت به واگذارنامه ای که تعاونی ارتش به شهرداری داده باید بر علیه تعاونی محترم ارتش ورود پیدا کند.

شهردار بروجرد در پاسخ به موضوعات مطروحه از طرف اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در بحث پیش سرد مجموعه کشتارگاه، با نواقصی همراه بود که از این نواقص می توان به سپتیک اشاره کرد که با عنایت به اینکه طراحی و اجرای آن به عهده پیمانکار بوده قبل از بهره برداری تخریب شده است. علی رغم دعوت از پیمانکار جهت به پایان رساندن این پروژه، متاسفانه پیمانکار اقدامی صورت نداد که پرونده به محاکم قضایی ارجاع شد. شهرداری مجدد سپتیک متناسب با ورودی فاضلاب کشتارگاه را طراحی کرده که انشاءالله هر دو با هم افتتاح خواهند شد. و همچنین جهت بسته بندی گوشت در محل، دو سالن در کنار پیش سرد آماده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و تاکید مقام معظم رهبری افزود: برون سپاری کشتارگاه سبب نظارت بیشتر، ارتقاء کیفیت و استفاده از پرسنل در قسمت های مختلف شهرداری می شود.

جافری با بیان اینکه در خصوص ساختمان خیابان سعدی هنوز مستنداتی به دست نیامده گفت: شواهدی مبنی بر مالک بودن شهرداری وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم در صورت عدم توافق با طرف مقابل از طریق مراجع قضایی اقدام خواهیم کرد.

شهردار بروجرد در خصوص پیاده راه جعفری نیز افزود: علی‌رغم هیاهوی برخی افراد منفعت طلب، ما پیگیر اجرای مصوبه شورای محترم شهر هستیم، پروژه آگهی شده که ان شاالله بزودی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیاده راه جعفری معرف هنرهای شهر بروجرد است، با اجرای این طرح مکانی برای آسایش و آرامش شهروندان و همچنین معرفی آثار تاریخی به مسافران ایجاد خواهیم کرد، و قطعاً میزان درآمد و رونق کسبه بیشتر از حال حاضر خواهد شد،کسانی که صحبت از پارکینگ می کنند، بعد از اجرای طرح وسایل نقلیه از این مسیر عبور نخواهند کرد، افرادی هم که با این طرح مخالفند غیربومی هایی هستند که در این محل منافع دارند.

جافری در خصوص طرح تبدیل وضعیت پرسنل بیمه پرداز اظهار داشت: طرح طبقه بندی مشاغل در وزارت محترم کشور پیگیری می‌شود که در صورت ابلاغ به شهرداری انجام خواهد شد.

رسیدگی به زمین پینت بال واقع در بلوار بهشت، ساماندهی دریاچه فدک، استفاده از ترکیب و رنگ های استاندارد در رنگ آمیزی بلوار ها و جداول سطح شهر،لزوم استقلال سازمان ها در خصوص پرداخت حقوق و عیدی کارکنان، آسفالت بلوار آیت الله مولانا(ره)، اختصاص سبد کالای شب عید به پرسنل محترم شهرداری، ادامه نهضت آسفالت بعد از بارندگی های اخیر، اجرای عملیات بهسازی باند شرقی بلوار شهید بروجردی، درختکاری و توسعه فضای سبز، نصب تندیس آیت الله العظمی بروجردی(ره) در میدان ورودی شهر که به نام ایشان مزین است، از دیگر مباحثی بود که رحیم جافری به آنها پرداخت.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “شهردار بروجرد: ساخت پیاده راه جعفری به زودی آغاز می شود”

  1. اقای شهردار،
    پروژه را شروع کنید خیلی ساده و کم هزینه است
    کافیست مانند خیابان پانزده خردادتهران که جنب بازار است
    یک خط ویژه برای عبور دو سه تا درشکه ایجاد کنید که کرایه هم بگیرندواین خود کار ماشین را برای پیاده راه انجام میدهد و کلا خیابان
    را برای عبور ماشینها مسدود کنید و قسمتی را هم به پیاده راه
    مردم و قسمتی را هم اختصاص به نیمکت هایی کنید که در صورت خستگی عابران از آنها استفاده کنند ودر قسمتی هم‌
    میتوان گلدانهایی بزرگ برای سر سبزی و مفرح جلوه دادن پیاد
    راه قرار داد در ضمن اینها خود جنبه توریستی برای شهر دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close