اخبار ایران

هشدار رئیس ستادکل نیروهای مسلح به اسرائیل

روزهای بروجرد- رئیس ستادکل نیروهای مسلح درباره اتفاق اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت: “قطعاً اقدامات انجام‌شده چند روز اخیر و اقدامات آینده‌ای که منافع آنها را به خطر می‌اندازد آنها را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت روشن است.”

 سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار حجازی در جمع خبرنگاران درباره حوادث اخیر در جنوب فلسطین اشغالی گفت: «صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به‌طور دائم خاک سوریه را هدف قرار دهند و در جاهای مختلف و در دریاها شیطنت کنند و پاسخ نگیرند.»

او افزود: “قطعاً اقدامات انجام‌شده چند روز اخیر و اقدامات آینده‌ای که منافع آنها را به خطر می‌اندازد آنها را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت روشن است.”

سردار باقری ادامه داد: «چیزی درباره اقدام‌گر حوادث اعلام نمی‌کنیم و نمی‌دانیم چه‌کسی است اما جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها پاسخ اساسی خواهد داد.»

رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره پاسخ ایران در صورت استمرار شیطنت‌های رژیم صهیونیستی گفت: “معلوم نیست پاسخ ایران چه باشد اما رژیم صهیونیستی آرام نخواهد بود.”

در روزهای اخیر یک موشک به نزدیکی مرکز هسته ای دیمونا در قلب فلسطین اشغالی برخورد کرد که بازتاب وسیعی یافت و نگرانی های امنیتی در اسرائیل را افزایش دهد. 

از طرف دیگر انفجار در کارخانه اسلحه سازی اسرائیلی نیز سروصدای زیادی به پا کرد اما مقامات صهیونیستی در این باره توضیحی نمی دهند. 

در همین حال اوضاع در بیت‌المقدس نیز نا آرام است.

در هفته‌های اخیر، خشونت‌ها و سرکوبگریِ رژیم اسرائیل علیه اعراب فلسطینی، عمیقا شدت گرفته است. این مساله تا حد زیادی تحت تاثیر حکم یک دادگاه در اراضی اشغالی است که خواستار انجام اقدامات جدید از سوی رژیم اسرائیل جهت اخراج کردنِ خانواده‌های فلسطینی از یکی محله فلسطینی نشین در بیت المقدس به نام “شیخ جراح” شده است.

راهپیمایی‌های اعتراضی گسترده ای در قدس و شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله الخلیل، نابلس، طولکرم، جنین و رام‌الله برگزار شده است. 

در همین حال جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی در قدس، اهالی این شهر و دیگر فلسطینی‌ها را به مشارکت در انتفاضه رمضان فراخواند. 

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close