اخبار ایران

چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

روزهای بروجرد- محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: افسران آگاهی هنگام مواجهه با یک جنایت، یک سوال راهبردی را مطرح می‌کنند:”چه کسی از این حادثه سود می‌برد؟ ” پاسخ درست به این سوال، راه را برای رسیدن به هدف به سرعت هموار می‌کند.

به گزارش اعتماد وی همچنین افزود: در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرف نظر از درست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

این روزنامه نگار با برشمردن افرادی که از این واقعه سود می‌برند گفت: ۱- در داخل کشور جناح ضدبرجام و مشخصا دلواپسان و پایداریچی‌ها از این اتفاق سود می‌برند. چون مرد اول برجام را می‌زنند و او را حتی از احتمال بسیارضعیف نامزدی در انتخابات محروم می‌کنند. ۲- در خارج کشور، مشخصا اسرائیل علاوه بر آنکه به اهداف ضدبرجامش می‌رسد، از شکرآب شدن روابط ایران و روسیه شاد می‌شود. اسرائیل که بار‌ها جاسوسی و ترور و خرابکاری هسته‌ای را در داخل کشور با موفقیت انجام داده حالا در فرایند اخیر یک امتیاز بزرگ هم بدست آورده.. ۳-جریان اپوزیسیون و براندازان از جمله سازمان منافقین به خاطر جنجال تازه، با دم شان گردو می‌شکنند.

او در انتها بیان کرد: سه جریان بالا از انتشار فایل سخنان وزیرخارجه منتفع شده اند. لازم نیست دنبال پرتقال فروش بگردیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close