اخبار بروجردویژه ها

مصرف روزانه آب شرب در بروجرد از مرز ۹۱ هزار متر مکعب گذشت

روزهای بروجرد- مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: مصرف روزانه آب شرب مشترکان این شهرستان از مرز ۹۱ هزار متر مکعب گذشت و به ۹۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب رسیده است.

حبیب الله حدادی در گفت و گو با ایرنا افزود: مصرف آب شرب در مدت مشابه سال گذشته ۸۹ هزار متر مکعب بوده که اکنون روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب افزایش یافته است.

وی افزایش دمای هوا، صرف جویی نکردن مشترکان، استفاده از کولرهای آبی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از کرونا  را از جمله دلایل افزایش مصرف آب دانست.

وی اظهار داشت: فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب با توجه به بحران کم آبی در کل کشور نباید فراموش شود و توجه داشت با توجه به کمبود بارش‌ها سفره‌های زیر زمینی ذخیره چندانی ندارند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد با اشاره به افزایش مصرف آب شرب بیان کرد: با صرفه جویی روزانه ۱۰ درصد از سوی مشترکان می‌توان این دستگاه خدمات رسان را در مدیریت بحران کم آبی حمایت کرد.
وی عمده ترین علت قطع یا افت فشار آب در این شهر را قطع مکرر برق به دلیل کاهش آب پشت سدها عنوان کرد و ادامه داد: آب شرب این شهر به طور مستمر مورد سنجش و آزمایشات میکروبی قرار می‌گیرد و تغییر رنگ آب به رنگ سفید در ابتدای پرکردن لیوان ناشی از اکسیژن آب است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد ادامه داد: مجموع آب شرب مصرفی بروجرد در حالت عادی و غیر از فصل گرما روزانه ۶۶ هزار متر مکعب است.

حدادی گفت: مجموع مشترکان آب خانگی شهرستان بیش از ۱۴۰ هزار مشترک شهری و روستایی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close