اخبار ایران

تمجید عجیب وزیر بهداشت از نمکی: شهید زنده است!

روزهای بروجرد- وزیر بهداشت گفت: مهمترین چیزی که هر فردی دارد، آبرو است و دکتر نمکی، آبروی خودش را در راه نظام و خدمت به مردم در حوزه سلامت گذاشت.

به گزارش جماران، بهرام عین‌اللهی در مراسم تودیع سعید نمکی گفت: امروز جایگزین دکتر نمکی شدم که به نوعی شهید زنده است و راه شهدا را ادامه می‌دهد. تلاش شبانه‌روزی دکتر نمکی بسیار ارزشمند بود و در راه نظام همه چیز خودش را فدا کرد.

وزیر بهداشت دولت سیزدهم افزود: مهمترین چیزی که هر فردی دارد، آبرو است و دکتر نمکی، آبروی خودش را در راه نظام و خدمت به مردم در حوزه سلامت گذاشت و این نشان از مردانگی ایشان است. امروز وزارت بهداشت عرصه جهاد فی سبیل‌الله است. اگر قرار بود همه چیز آرام باشد، دکتر نمکی همانند یک الماس در این عرصه کرونا، نمی‌درخشید.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “تمجید عجیب وزیر بهداشت از نمکی: شهید زنده است!”

  1. سلام خدمت حاج آقای رئیسی عزیز
    انقلابیها به شما رای ندادند که وزرای گستاخ و بی ادب و خائن اصلاح طلبی مانند عین اللهی را انتخاب کنید.
    خواهشا ول کنید این شعار تشکیل دولت فرا جناحی را اصلاح طلبان ثابت کرده اند که لیاقت ندارند در رئوس منصبهای انقلاب قرار بگیرند لطفا مطالبات انقلابیها را که همان مطالبات به حق همه مردم نیز هست، سریعا دریابید و نگذارید امثال عین اللهیها و اصلاح طلبان به شما و ما بیشتر از این دهن کجی بکنند و همچنین لطفا دستور دهید ستادی تشکیل شود تا آمار فوتیهای واکسنها دقیقا مشخص شود.
    با این حرف مقام نمکی بالا نرفت بلکه مقام شهید و شهادت تخریب شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close