اخبار ایران

آخرین خبرها از اعتراضات در اصفهان/ پلیس: وضعیت آرام است

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مورد اتفاقات روز جمعه ۵ آذرماه در اصفهان اظهار داشت: برای تجمع روز جمعه در اصفهان هیچ مجوزی صادر نشده و این تجمع غیر قانونی بود.

 محمدرضا جان‌نثاری در این باره به ایسنا گفت: گزارش کامل تحولات در شهر اصفهان در روزهای آتی توسط مقامات انتظامی ارائه خواهد شد. عده‌ای سعی داشتند تجمعاتی را در سطح شهر اصفهان شکل بدهند که چون این تجمع غیرقانونی بود پلیس مانع از شکل گیری این تجمعات شد که البته تنش‌هایی به وجود آمد که با تلاش ماموران انتظامی هم اکنون وضعیت شهر به حال عادی خود بازگشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: هویت افرادی که در تجمع امروز اصفهان شرکت کرده بودند مشخص نبود و این افراد از هیچ صنف خاصی نبودند.

صدا و سیما نیز در گزارشی کم سابقه از استفاده پلیس از گاز اشک آور برای متفرق کردن تجمع کنندگان خبر داد.

در همین حال فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز با بیان اینکه هم اکنون‌ وضعیت ‌اصفهان آرام است، گفت: کشاورزان ‌با هوشمندی صف خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند.

 سردار میراحمدی در تشریح آخرین وضعیت شهر اصفهان به تسنیم گفت: هم‌اکنون وضعیت شهر اصفهان آرام است و بحمدالله با همدلی بین دستگاه‌های امنیتی، شرایط خوبی را در شهر شاهد هستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close