اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

استادار لرستان: ۸۸ هزار واحد مسکونی در ۴ سال آینده در استان ساخته می شود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان در جلسه شورای مسکن استان از اختصاص سهمیه برای ساخت ۸۸ هزار واحد مسکونی در لرستان طی یک دوره چهار ساله خبر داد.

فرهاد زیویار در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: طرح جهش ملی مسکن به عنوان یکی از اقدامات مهم عمرانی، از طرف رئیس جمهور محترم به استان ها ابلاغ شد و طبق این طرح مقرر گردیده سالانه یک میلیون مسکن با هدف کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه ساخته شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در یک دوره چهار ساله در دستور کار دولت قرار گرفته که از این تعداد حدود ۸۸ هزار واحد به استان لرستان اختصاص یافته است.

زیویار افزود: در جلسه امروز که با حضور اعضای شورای مسکن استان برگزار گردید، بررسی‌های لازم جهت مشخص شدن سهمیه هر شهرستان از طرح ملی مسکن به تفکیک انجام گرفت که پس از تصمیم نهایی به فرمانداران جهت اجرای طرح ابلاغ می شود.

نماینده عالی دولت در استان لرستان یاد آور شد: جانمایی محل اجرای طرح یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در رابطه با ساخت مسکن در دستور کار قرار گیرد که در همین راستا ضرورت دارد فرمانداران و روسای ادارات مربوطه اقدامات مورد نظر را با انجام کارشناسی های لازم پیگیری و گزارش آن را در جلسات این شورا که هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

زیویار خاطرنشان کرد: بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به حوزه مسکن مهر استان یکی دیگر از محورهای مهم شورای مسکن استان بود که به منظور رفع آن مصوب گردید اعضای شورا موانع و چالش ها را احصا و در جلسه آتی مطرح نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به برخی مشکلات که در اجرای طرح مسکن مهر بوجود آمد، در نظر است تا با بررسی و شناخت بیشتر از وضعیت موجود، طرح ملی مسکن با کمترین مشکلات و به بهترین نحو ممکن در سطح استان اجرایی شود تا مردم استان از این طرح مهم بهره مند شوند.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close