اخبار بروجرد

بودجه پیشنهادی شهرداری بروجرد به ۳۳۱ میلیارد تومان افزایش یافت

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ این دستگاه و سازمان‌های تابعه از ۲۰۴ به ۳۳۱ میلیارد تومان افزایش یافت و برای تصویب به شورای اسلامی شهر تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا یحیی عیدی بیرانوند در جلسه بررسی بودجه شهرداری بروجرد افزود: بودجه این شهرداری و سازمان های تابعه ۲۰۴میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به تورم و هزینه های عمرانی و جاری به هیچ وجه پاسخگو نبود.

وی اظهار داشت: بودجه شهرداری بروجرد بر اساس سرانه درآمدی و جمعیتی موجود نسبت به شهرهای همجوار بسیار پایین بوده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از بودجه مربوط به هزینه های جاری و حقوق کارکنان است نباید کاهش یابد چرا که برای تامین این مبالغ، ناگزیر باید اقدامات عمرانی را در سطح شهر کاهش داد.

عیدی بیرانوند افزود: بررسی ها نشان داد بودجه عمرانی شهرداری بروجرد حدود ۴۰ میلیارد تومان است که با این رقم نمی توان اقدام عمرانی و توسعه ای پایدار و متوازن را در سطح شهر انجام داد بنابراین کل رقم پیشنهادی برای تصویب شورا، از ۲۰۴ میلیارد تومان به ۳۳۱میلیارد تومان افزایش داده شد.

شهردار بروجرد گفت: تاکنون کل بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بدون فروش اموال تحقق پیدا کرده است که در صورت ادامه این روند، منابع مالی برای شهرداری باقی می ماند و اعتبارات و مبالغ وصولی برای فعالیت های عمرانی هزینه می شود.

عیدی بیرانوند همچنین بر رعایت تکریم ارباب رجوع در بخش های مختلف شهرداری بروجرد تاکید و بیان کرد: رعایت حرمت ارباب رجوع به ویژه ایثارگران باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close