اخبار بروجرد

تحریم‌ها و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوار وارد کرده است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تیر و ترکش تحریم‌ها، گرانی‌ و تورم فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوارجامعه ما وارد کرده است.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: بانوان به دلیل اینکه محور عاطفه هستند در جامعه تاثیرگذارند و هرجا هر جریان تاریخی رخ داده زنان نقش اساسی داشتند و در جریان انقلاب اسلامی زنان نقش بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: در موارد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زنان جامعه ما کمک کردند و یاری رسان بودند و می‌توانند تاثیرگذاری بسیار خوبی در جامعه داشته باشند.

نماینده بروجرد گفت: قشر عظیمی از زنان جامعه تحصیل‌کرده هستند و می‌توانند در فرهنگ سازی، برندسازی و برندینگ کردن انقلاب اسلامی و شعائر اسلامی مثممرثمر باشند.

مقصودی عنوان کرد: زنانی در بخش اقتصاد جامعه در حال فعالیت هستند و توانمندی‌های خوبی در رونق تولید در شهرستان‌ها و مرکز لرستان دارند که باید آنان را حمایت کنیم و از توان آنان در جامعه بهره ببریم.

وی گفت: بخشی از این زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند که باید توانمندسازی و حمایت شوند.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه، حمایت نهادهای حمایتی از این افراد جوابگو نیست.

مقصودی با تاکید براینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و این تیر و ترکش تحریم‌ها، گرانی‌ و تورم  فشار سنگینی بر مادران و زنان سرپرست خانوارجامعه ما وارد کرده است، تصریح کرد: امیدواریم در راستای توانمندی زنان جامعه تلاش کنیم و از معاونت بانوان ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی کمک‌های خوبی در راستای حمایت و توانمندی این قشر دریافت کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close