اخبار ایران

جزییات برخورد دو قطار مترو تهران ـ کرج اعلام شد

روزهای بروجرد- ساعت ۷:۰۵ صبح روز چهارشنبه ۲ قطار در ایستگاه چیتگر در مسیر کرج – تهران با یکدیگر برخورد کردند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در مورد تعداد آسیب دیدگان در این برخورد گفته که تاکنون نزدیک به ۲۲ نفر در این حادثه جراحت‌های سطحی برداشته اند، اما نیاز به بررسی پزشکی بیشتر در بیمارستان دارند.

او همچنین اعلام کرد که ۱۱ نفر به مراکز درمانی اعزام شده اند که حال یک نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. طبق گفته سخنگوی اورژانس کشور، تمام مسافران از قطار تخلیه شدند و جای نگران برای شهروندان نیست.

آزادی، قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز در خصوص جزییات حادثه برخورد دو رام قطار در ایستگاه چیتگر گفت: اتفاقی که در ایستگاه چیتگر رخ داده است برخورد قطار تندرو با قطار کندرو بوده است که قطار کندرو در مسیر قطار تندرو آمده است.

به گزارش ایسنا، وی در مورد چرایی بروز این حادثه اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است اما هنوز گزارش اولیه آماده نشده و به محض آماده شدن اعلام عمومی خواهیم کرد.

آزادی اضافه کرد: قطار کندرو در همه ایستگاه‌ها توقف می‌کنند اما قطار تندرو تنها در سه ایستگاه توقف دارد و سریع عبور می‌کند که در حادثه صبح امروز در مسیر تندرو، قطار کندرو وارد شده و از بغل برخورد می‌کنند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران اضافه کرد: در حال حاضر همکاران من دو واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار و شش واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار دیگر جدا کردند و مابقی واگن‌ها درگیر هستند که باید جداسازی شوند.

وی با بیان این که در حال حاضر کارشناسان فنی در حال جداسازی واگن‌ها هستند، تصریح کرد: واگن‌ها که جدا شوند روی ریل می‌آیند و به نظر می‌رسد سه تا چهار ساعت آینده خط باز می‌شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close