اخبار بروجرد

چهار بازارچه در بروجرد برای ساماندهی دستفروشان ساخته می شود

روزهای بروجرد– شهردار بروجرد گفت: چهار بازارچه برای ساماندهی دستفروشان مستقر در خیابان‌های جعفری و صفا بروجرد احداث می شود.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین بازارچه عرضه میوه و تره بار در میدان راهنمایی بروجرد راه اندازی شد و تعدادی از دست فروشان میوه در این مکان ساماندهی شدند.

وی اظهار داشت: دومین بازارچه میوه و تره بار برای ساماندهی دستفروشان سه راه جعفری در این منطقه با ظرفیت ۶۴ غرفه برای دستفروشان افتتاح و آماده بهره برداری شد.

شهردار بروجرد گفت: با ایجاد بازارچه سه راه جعفری آرامش و نظم خاصی در پیاده رو ها و خیابان های اطراف بازار کاملا مشهود است، عزم راسخ ریاست و اعضای محترم شورای شهر، زحمات و حمایت معاونت محترم خدمات شهری، سایر مدیران و پرسنل خدوم شهرداری در کنار حمایت‌های فرماندار محترم، دادستان محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، فرمانده محترم راهنمایی و رانندگی و البته محبت بی دریغ تعدادی از خیرین عزیز شهر، موجب شد برای رفع دغدغه همیشگی سد معبر توسط دستفروشان و حتی برخی مغازه‌داران، کار آماده سازی همزمان چهار بازارچه در خیابان جعفری و صفا برای ساماندهی دستفروشان آغاز شود.

عیدی بیرانوند افزود: هدف از ایجاد این بازارچه‌ها که توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بروجرد آماده سازی می‌شوند حمایت ، انتظام بخشی و ساماندهی افرادی است که از راه دستفروشی امرار معاش می کنند و در عین حال از طریق رفع سد معبر و ممنوعیت اشغال معابر نیز این طرح موجب جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان برای استفاده هر چه بهتر از معابر و فضاهای عمومی شهری می باشد.

وی اظهار داشت: امید است درآینده ای نه چندان دور با افتتاح فازهای دیگر این بازارچه‌ها و همکاری مستمر همه دستگاه های ذیربط  شاهد نظم و انضباط شهری و زیبایی بصری خیابان های اصلی و مرکزی شهرمان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close