اخبار بروجردلرستان

میزبانی همزمان از جشنواره فیلم فجر توسط خرم‌آباد و بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر علاوه بر سینما استقلال خرم‌آباد در سینما فلسطین بروجرد نیز اکران می‌شوند.

احمد حسین فتایی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تمایل مردم و مسئولین شهرستان بروجرد مبنی بر میزبانی از جشنواره فیلم فجر، مکاتبات لازم با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و با پیگیری‌های صورت گرفته، موفق شدیم مجوز میزبانی همزمان دو سینمای استقلال خرم آباد و فلسطین بروجرد از فیلم‌های این دوره از جشنواره را دریافت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: این یک رکورد است که به نام لرستان ثبت شده و تاکنون هیچ استانی نتوانسته مجوز میزبانی همزمان از جشنواره فیلم فجر را در یک دوره برای دو شهرستان اش دریافت کند.

وی تصریح کرد: فیلم های اکران شده در خرم آباد و بروجرد متفاوت خواهد بود و این اتفاق، فرصتی را فراهم می‌کند که پس از تهران، لرستان میزبان بیشترین تعداد از فیلم‌های این دوره باشد.

فتایی ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئولین شهرستانی برای این دریافت این میزبانی، گفت: تلاش می کنیم ضمن رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، بهترین امکانات را برای علاقه‌مندان به فیلم در این دو شهرستان فراهم آوریم تا بیشترین بهره را از این میزبانی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: به زودی و پس از دریافت لیست فیلم‌های جشنواره برای دو سینمای استقلال و فلسطین، اطلاع رسانی لازم را در سطح استان صورت خواهیم داد.

گفتنی است چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود که لرستان نیز برای هفتمین دوره پیاپی از پانزدهم همین ماه میزبان این رویداد خواهد بود و علاقه‌مندان می‌بایست برای تهیه بلیط به سایت اختصاصی جشنواره مراجعه کنند.  

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close