لرستان

۷۰ درصد مشترکان شرکت گاز لرستان مشمول افزایش قیمت شدند

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان از رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی توسط ۳۰ درصد از مشترکین خانگی گاز استان مطابق با مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص تعرفه گاز بخش خانگی خبر داد.

کرم گودرزی اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص تعرفه گاز بهاء بخش خانگی، جدول ۱۲ پلکانی برای تعرفه گاز تعیین شده که ۳ پله اول بدون تغییر تعرفه نسبت به سال قبل هستند و از پله ۴ تا ۱۲ هر پله ۴۰ درصد به مبلغ گازبها اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: شرکت گاز لرستان دارای ۵۴۸ هزار و ۱۶۶ مشترک گاز خانگی است که از این تعداد، مصرف گاز طبیعی ۱۶۶ هزار و ۶۴۲ مشترک در پله ۱ تا ۳ قرار گرفته و مشمول افزایش گاز بها نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: با توجه به استناد بند (ی) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تعرفه گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور که الگوی مصرف را رعایت نمایند، رایگان محاسبه می‌شود.

گودرزی ادامه داد: با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف گاز طبیعی  رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه‌جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گرامی گاز طبیعی در استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی مطلوب و مستمر بیش‌ازپیش همراهی کنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close