اخبار بروجرداخبار لرستانحوادث

حادثه دوباره در عوارضی آزادراه خرم آباد بروجرد موجب کشته و زخمی شدن ۶ نفر شد

روزهای بروجرد– در حادثه‌ دلخراش برخورد یک تریلی با باجه های عوارضی آزادراه خرم‌آباد- بروجرد چند نفر کشته و مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس لرستان در این‌باره گفت: در جریان این حادثه دو نفر فوت و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

علی مهرزاد صفدری اظهار داشت: ساعت ۲۳ و هفت دقیقه پنجشنبه شب یک دستگاه تریلی به دلیل نقص فنی با باجه عوارضی آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد، از سمت خرم آباد برخورد کرده است.

وی با اشاره به فوت دو نفر در جریان این حادثه گفت: یک نفر در آن و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان بیان داشت: یک نفر از فوتی‌ها کارپرداز باجه عوارضی بوده است.

صفدری با اشاره به زخمی شدن چهار نفر دیگر در جریان این حادثه افزود: باید کارشناسان فنی علت این حادثه را اعلام کنند اما به نظر می‌آید که تریلی نقص فنی داشته است.

وی افزود: برای امداد رسانی به حادثه سه دستگاه آمبولانس اعزام شده و مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شده‌اند.

در همین حال معاون سیاسی استانداری لرستان در باره این حادثه اظهار داشت: پس از حضور در محل حادثه متوجه شدیم  این حادثه از جهت جانمایی نامناسب گیت عوارضی قابل تامل است، چرا که این عوارضی در محلی  با شیب ۸ تا ۱۰ درصد قرارگرفته و چنانچه ماشین‌های سنگین با سرعت بالا  بخواهند سرعت خودشان را کنترل هم کنند قابل کنترل  نیست و منجر به حادثه می‌شود که متاسفانه در گذشته نیز شاهد حادثه های اینچنینی نیز در این آزاد راه  بوده‌ایم.

بهرام ستاری افزود: پیشنهاد دادیم در اولین فرصت نسبت به جانمایی گیت عوارضی آزاد راه خرم آباد- بروجرد در یک جای مناسب تصمیم گیری شود و یا قسمت‌هایی که برای محافظت از گیت‌ها پیش بینی کردند تغییر بدهند، این تصمیمات به جلسه شنبه با حضور مسئولان  مربوطه در حوزه معاونت عمرانی موکول کردیم که با اتخاذ تدابیر لازم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم  که همین حوادث منجر به حوادث امنیتی نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close