اخبار بروجرد

تخت‌های بیمارستان کوثر بروجرد به ۳ برابر افزایش خواهد یافت

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تخت‌های بیمارستان کوثر شهرستان به ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد که امروز ۲۹ اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: در طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد مساحت این بیمارستان از ۶ هزار مترمربع به بیش از ۲۰ هزار مترمربع خواهد رسید و علاوه بر ایجاد استانداردهای درمانی بخش‌های سی‌سی‌یو، آی سی یو، ان آی سی یو و پنج بخش ویژه بستری و تجهیزات کامل از جمله سی‌تی‌اسکن و ام آر آی به آن افزوده شده است.

وی تصریح کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت‌های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به‌خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح درمانی زمینه ایجاد بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: درمانگاه فعلی ۳۵۰ متر مربع بوده که با افتتاح و بهره‌برداری درمانگاه جدید مساحت آن به ۳۶۰۰ مترمربع خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تخت‌ها تعداد آن‌ها به ۳ برابر افزایش پیدا می‌کند فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد خواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه کارگری طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در حال انجام است.

گودرزی عنوان کرد: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعین دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close