اخبار بروجرد

توضیحات فاطمه مقصودی درباره انتشار فیلم حاشیه سازش در یک پمپ بنزین

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس از انتشار فیلم حاشیه سازش در یک پمپ بنزین روایت جدیدی ارائه داد.

فاطمه مقصودی در مجلس  با اشاره به انتشار فیلم دستگیری برادرش، اظهار داشت: زمانی که برای زدن بنزین در پمپ بنزین حضور داشتیم یک عده شبانه و خارج از وقت معمول اقدام به دستگیری برادرم کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: قبل از اینکه اقدام به عملی داشته باشند به سمت ما هجوم آورده و شروع به ضرب و شتم بنده و برادرم کردند و همچنین چادر از سر بنده کشیدند.

نماینده بروجرد در مجلس گفت: قطعاً این حرکت یک حرکت از پیش تعیین شده برای تخریب چهره بنده بوده است؛ زیرا کسی که مشغول به فیلمبرداری در پمپ بنزین کرده کاملا مشخص است با ترفندهایی به دنبال مشغول کردن بنده و برادرم در پمپ بنزین بوده تا بعد از تماسی که با افرادی داشته آن افراد در آن محل حضور پیدا کنند.

مقصودی تصریح کرد: قطعا این اتفاق را از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد؛ زیرا این موضوع از قبل پیش بینی شده بوده است چون فردی که مشغول به فیلمبرداری کرده است با مونتاژ با فیلم های دیگر شروع به پخش آن کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را خراب کند.

این نماینده  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این اتفاق حرمت بنده و مجلس را شکستند و هرگونه توهینی را نصیب بنده و ساحت نماینده داشتند و همچنین بد اخلاقی هایی را هم مرتکب شدند.

سجاد بیرانوند، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد در این باره گفت: آقای مقصودی به اتهام فروش مال غیر و به دلیل داشتن شاکی خصوصی به پنج سال حبس محکوم شده و هم‌اکنون در زندان بروجرد به سر می‌برند.

وی گفت: اوایل بهمن ماه سال گذشته، حکم جلب آقای مقصودی صادر می‌شود، وی پس از اطلاع از حکم اقدام به فرار می‌کند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد با بیان اینکه طی چند ماه گذشته چندین بار از منزل نامبرده بازرسی به عمل آمد، افزود: چندین بار نیز توسط شخص بنده و دیگر همکاران و بزرگان شهر به خانم مقصودی نماینده گفته شد که برادرتان را تحویل دهید اما متاسفانه این کار را انجام نداد.

بیرانوند بیان کرد: شنبه شب ساعت ۱۱ مطلع شدیم که متهم به همراه خانم نماینده در پمپ بنزین ورودی شهر قصد عزیمت به تهران را دارد، بلافاصله به ماموران واحد جلب دادسرای بروجرد اعلام کردم که با خودروی دادسرا به محل مورد نظر رفته و فرد را دستگیر کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “توضیحات فاطمه مقصودی درباره انتشار فیلم حاشیه سازش در یک پمپ بنزین”

  1. ایشان که نماینده و مر قانون اند چرا مردم چرا چشم بسته رای می‌دهند این خانم بر هم زننده قانون جایی فرستادن که قانونی از حق مردم دفاع کنه اما….

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close