اخبار بروجرد

شهردار بروجرد خبر داد: برخورد جدی با سدمعبر واحدهای صنفی و غیرصنفی

روزهای بروجرد– شهردار بروجرد گفت: تمام صاحبان واحدهای صنفی و غیرصنفی باید نسبت‌به رفع تصرفات از معابر اقدام کنند؛ در غیر این صورت شهرداری برابر با تعرفه مصوب سال ۱۴۰۱ اقدام و بهای خدمات جمع‌آوری، حمل، نگه‌داری و استفاده از معابر را اخذ می‌کند.

یحیی عیدی‌بیرانوند اظهار کرد: شهرداری در راستای پاکسازی معابر و استناد به تبصره شش ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها و براساس تبصره یک، بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها درخصوص رفع سد معابر و پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز جهت کسب و کار آن‌ها، سازمان ساماندهی مشاغل شهری جهت رفاه حال همشهریان و رفع این معضل شهری اقدام به برخورد با عاملان سد معبر می‌کند.

وی با بیان اینکه زیباسازی فضاهای شهری از جمله اهداف اجرای این طرح است، افزود: شهرداری اقدام به اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر در پنج نقطه شهر، میدان قیام، میدان صفا، میدان توحید، چهارراه باغ میری و مجاورت پل شهدای دانش‌آموز، کرده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری با پخش حدود هزار عدد تراکت در سطح شهر و تحویل تراکت‌ها به واحدهای صنفی خیابان‌های اصلی اطلاع‌رسانی لازم درخصوص لزوم رفع متصرفات توسط کسبه واحدهای تجاری و یا بهره‌برداران را انجام داده است.

عیدی‌بیرانوند از کلیه صاحبان واحدهای صنفی و غیر صنفی درخواست کرد نسبت به رفع تصرفات از معابر اقدام کنند؛ در غیر این صورت شهرداری برابر با تعرفه مصوب سال ۱۴۰۱ اقدام و بهای خدمات جمع‌آوری، حمل، نگه‌داری و استفاده از معابر را اخذ می‌کند.

 

منبع: ایمنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close