اخبار بروجرد

“طعنه” تازه‌ترین ساخته امیر بهلولی، کارگردان بروجردی

روزهای بروجرد– “طعنه” جدیدترین فیلم امیر بهلولی در قامت نویسنده و کارگردان است که در تهران به تازگی پس از طی مراحل پیش تولید جلوی دوربین رفته است.

طعنه نهمین فیلم تولیدی گروه سینمایی پژواک است.در این فیلم نرگس ورمزیار، حدیث گودرزی و میثم شالو به ایفای نقش پرداخته اند.

در این درام داستانی علیرضا دیناروند نورپرداز، افشین ولیپوری صداربردار، ساحره شهبازی منشی صحنه، مهدی شعبانی تدارکات، رضا کرمی به عنوان آهنگساز حضور دارند.

طعنه با موضوع معضلات اجتماعی به بحث طعنه زنی و دورویی در خانواده های ایرانی می‌پردازد.

فیلم های ساخته شده توسط امیر بهلولی بدین شرح است: “حقیقت وجود” تولید ۱۳۸۸،  ‘فریاد در سکوت شب’ راه یافته به جشنواره بین المللی دانشجویی مکزیک، ” رقص مرگ” راه یافته به جشنواره ساندنس، فیلم مستند “میعاد با ابراهیم” روایتگر حج دانشجویی، مینی سریال مناسبتی ‘لمس تنهایی ماه’ تولید ۹۱ گروه پژواک برای سیمای استان ها، فیلم سینمایی سه بعدی “دستی پر از پوچی” ، مستند آموزشی سرطان که با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ساخته شد و در جهت آگاهی سازی و آموزش مبتلایان سرطان پستان که تاکنون در ببش از ۴۰ مجمع تخصصی پزشکی و دهها شبکه داخلی و مجازی پخش شده و در اختیار همگانی قرار گرفته است و فیلم ‘رقص بادکنک’ با موضوع بچه های کار.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close