اخبار بروجرد

۴ بنای غیرمجاز در منطقه گردشگری “گلدشت” بروجرد تخریب شد

روزهای بروجرد- دادستان بروجرد با بیان اینکه ۱.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان با تخریب واحدهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی آزادسازی شد گفت: تعدادی واحد مسکونی غیرمجاز در منطقه گلدشت تخریب شد.

سجاد بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تعداد چهار بنا و سه سکوی بتنی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون کاربری زمین‌های کشاورزی در این شهرستان تخریب و قلع‌ و قمع شد.

وی افزود: تعدادی واحد مسکونی غیرمجاز که در زمین های کشاورزی ساخت‌ و ساز شده بود را در منطقه گلدشت با همکاری جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان بروجرد تخریب کردیم.

دادستان بروجرد با بیان اینکه ۱.۵ هکتار از زمین‌های ملی و ۳۵۰ متر از زمین های زراعی این شهرستان با تخریب واحدهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی آزادسازی شد، عنوان کرد: ما با این اقدامات به آن دسته از افراد که قصد دارند با اعمال متجاوزانه خود زمین های زراعی را تغییر دهند و آن را تبدیل به یک منطقه مسکونی کنند هشدار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه گلدشت شهرستان بروجرد یک منطقه گردشگری‌ است و باید به‌ همان صورت حفظ شود بیان کرد: حریم رودخانه در این منطقه باید آزاد باشد و کسی حق ندارد آن را با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز نابود کند.

بیرانوند گفت: طبق قانون و با همکاری دستگاه‌های مرتبط با کسانی که بخواهند زمین‌های کشاورزی را به نفع خودشان تغییر دهند و اراضی ملی را نیز مسدود کنند برخورد می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close