اخبار بروجرد

گودرزی: سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد تومان جهت واردات کالاهای اساسی یارانه پرداخت می شود

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس با اشاره به برنامه اقتصادی دولت ابراهیم رییسی گفت: در سال های گذشته متاسفانه با وجودی که در حوزه اقتصاد درد و رنج های زیادی تحمل شد اما هیچگونه جراحی انجام نشد یعنی درد تحمل شد اما از درمان خبری نبود.

عباس گودرزی افزود: دولت به جای اینکه یارانه مردم را به حلقه اول بدهد که معلوم نباشد آیا به حلقه آخر یعنی مصرف کننده می رسد یا خیر، به شکل غیر مستقیم توسط کارت الکترونیکی به حلقه آخر می پردازد و این کار باعث می شود یارانه ها به دست مصرف کننده واقعی برسد و به صورت قاچاق از کشور خارج نشود و به جیب مفسدان اقتصادی نرود…

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: آمار رسمی نشان می دهد که کالاهای مشمول ارز ترجیحی گاهی بیشتر از کالاهای غیر مشمول، افزایش قیمت داشته است و این یعنی دو سر ضرر هم پول از جیب مردم برود و هم کالا گران به دستشان برسد.

گودرزی بیان داشت: سالانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم جهت واردات کالاهای اساسی یارانه پرداخت می شود در حالی که بخش قابل توجه ای از این پول به جیب دلالان می رود و به صورت قاچاق از کشور خارج می گردد.

وی تصریح کرد: باید تبیین و روشنگری کرد که اجازه ندهیم دشمنان به وحدت و انسجام ملی این سرزمین آسیب بزنند چرا که منافع مردم در گرو حفظ اقتدار کشور و امنیت ملی است…

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close