اخبار بروجرد

دوزندگی نساجی بروجرد با دست کم ۴۰۰ کارگر راه اندازی شد/ رضایت از پرداخت به موقع حقوق‌ها

روزهای بروجرد– کارگران کارخانه نساجی بروجرد ضمن رضایت‌مندی از به‌روز بودن مطالبات مزدیشان، از راه‌اندازی بخش دوزندگی این مجموعه تولیدی خبر دادند که دست‌کم ۴۰۰ کارگر در آن مشغول بکار شده‌اند.

یکی از کارگران کارخانه نساجی بروجرد در تماس با خبرنگار ایلنا، گفت: کارگران این کارخانه در خصوص پرداخت به موقع حقوق هیچ مشکلی ندارند و تقریبا به‌روز است اخیرا هم واحد دوزندگی این مجموعه با حداقل ۴۰۰ کارگر جدید راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه در این واحد نساجی بیش از هزار کارگر شاغل هستند، افزود: برای راه‌اندازی بخش دوزندگی نساجی، یک سوله در متراژ ۵ هزار متر مربع در نظر گرفته شده و در آن انواع کالای خواب دوخته می‌شود.

این کارگر با بیان اینکه کارگران این مجموعه با حداکثر ظرفیت و توان به تولید مشغولند و از شرایط کار در کارخانه نسبت به قبل رضایت دارند، افزود: نساجی بروجرد از سال ۶۲ فعالیت تولیدی خودرا در زمینه ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و تکمیل و چاپ و نخ رنگ کنی انواع پارچه‌های لباسی، پیراهنی، ملحفه‌ای، پرده‌ای و رو مبلی پنبه‌ای و الیاف مصنوعی است واخیرا هم واحد دوزندگی کالای خواب به تنوع محصولات آن اضافه شده است.

طبق اظهارات وی؛ تنها نگرانی کارگران این کارخانه ناشی از مشکلات معیشتی است که با افزایش گرانی‌ها هر روز فشار اقتصادی بر آن‌ها بیشتر و سفره آن‌ها کوچکتر می‌شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close