اخبار بروجردویژه ها

مشترکان کم مصرف برق در بروجرد پاداش دریافت می‌کنند

روزهای بروجرد- مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را رعایت کرده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند به ازای هر کیلو وات صرفه‌جویی ۵۰۰ تومان پاداش همکاری دریافت می‌کنند.

“محمدعلی خسروی “در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت توانیر ۱۰۰ برنامه تشویقی متنوع در همه تعرفه های، خانگی، تجاری و صنعتی برای صرفه جویی در مصرف برق اعلام کرده است.

وی اظهار داشت: براساس اطلاعیه شرکت توانیر برای ایجاد زمینه مشارکت مشترکان صنعت برق در مدیریت مصرف و پرداخت بهای برق صرفه‌جویی شده، مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت کرده پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

خسروی بیان کرد: هم اکنون بروجرد دارای ۱۴۶ هزار مشترک است که اگر هر مشترک ۱۰۰ وات صرفه جویی کند مشمول طرح تشویقی در تعرفه های خانگی و تجاری خواهد شد.

مدیر امور توزیع برق بروجرد اضافه کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف برق برای یک هزار و ۸۰۰ واحدهای صنعتی کنتور هوشمند قابل قراِئت و قطع از راه دور نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶۰۰ مشترک خانگی تجاری پرمصرف شناسایی و کنتور هوشمند برای آنها نصب تا در صورت عدم رعایت الگوی مصرف برق آنها قطع شود.

خسروی مصرف بالای برق کولرهای گازی را یکی دیگر از عوامل مصرف انرژی دانست و گفت: انتظار می رود مشترکان درجه کولرهای گازی را بین ۲۴ و ۲۵ و کولر آبی را در دور کند استفاده کرده تا ۶۰ درصد صرفه جویی صورت گیرد.

وی پیک مصرف روزانه در بروجرد را ۱۵۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: از دیگر طرح‌های تشویقی جابجایی تعطیلی سالانه و وسط هفته واحدهای صنعتی است و اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی تعمیرات و بروزرسانی دستگاه ها را در فصل گرم سال انجام دهند.

وی اظهار داشت: سال گذشته صنایع، ادارات و جایگاه های سی ان جی با صرفه جویی مشمول ۱.۵ میلیارد تومان طرح تشویقی شدند و امسال پیش بینی می شود این میزان به ۶ میلیارد تومان افزایش یابد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close