اخبار بروجرد

هفت پروژه مهم در بروجرد در حال پیگیری هستند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت پروژه مهم در سطح شهرستان در حال پیگیری هستند.

فاطمه مقصودی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: دردمندی جامعه از عدم شغل هست دنبال این هستیم که رونق اقتصادی بیایید وقتی رونق اقتصادی بیایید رونق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … نیز خواهد آمد.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: جراحی درد دارد و خیلی از کشورها در حال انجام این کار هستند و کار درستی است.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: اشتغال در شهر بروجرد اولویت بوده و بحث اشتغال خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.

مقصودی اضافه کرد: در این راستا به سمت احیا کارخانه‌های که از تولید خارج شده بودند رفتیم چون در دولت و مملکت ما امروز با این گرانی و تورم و تحریم‌های ظالمانه نمی‌توان انتظار داشت که بیایند و کارخانه‌های نو به تعداد مورد نیاز بزنند.

وی بیان کرد: باید به سراغ آن کارخانه‌های که داریم و فراموش شده‌اند، رفت و آن‌ها را احیا کرد چون این کارخانه‌ها هزاران میلیارد سرمایه هستند.

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر درمان درد شهر ما اشتغال است، افزود: در حال حاضر ۷ پروژه مهم شامل؛ نساجی، راه‌آهن، نیروگاه، سدآبسرده، سامان کاشی و … در حال پیگیری هستند.

مقصودی با بیان اینکه هر حرفی زده‌ام از روی تقوا بوده و به آن عمل کرده‌ام، بیان کرد: برای احیا سامان کاشی خیلی تلاش شده و نیروهای آن باید بومی باشند و حمایت برای طرح توسعه دو آن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای راه‌اندازی خط تولید خودروسازی عظیم خودرو بروجرد صورت گرفته است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close