اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مناسبات خارجی از طرف دولت بهتر شده است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: نیروهای پیشکسوت جبهه و جنگ می‌توانند به دولت کمک کنند تا نظارت بر بازار بیشتر شود و گرانی کنترل شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مناسبات خارجی از طرف دولت بهتر شده و باعث رونق اقتصادی می شود اظهار داشت: دولت باید برای اشتغال جوانان برنامه ریزی بیشتری داشته باشد تا جوانان بعد از تحصیلات اشتغال داشته باشند.

وی افزود: ملت ایران در طول چهار دهه برای حفظ ارزشهای انقلاب  هزاران شهید داده‌اند، نباید اجازه دهیم افرادی که درک درستی از انقلاب و نظام ندارند به ارزشهای انقلاب بی‌حرمتی کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز انفجار در حرم رضوی افزود: منافقان کور دل با اقدامات مذبوحانه قصد داشتند ارادت مردم را به امام رضا(ع) کم کنند ولی مردم نسبت اهل البیت(ع)  هیچگاه کم و کسری نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه افزود: ما وظیفه داریم از قوه قضاییه حمایت کنیم و مطالبه مردم از قوه قضاییه این است که با متخلفان برخورد قاطع کرده و ملاحظه هیچ کس را نکنند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مجلس باید اعتبارات بیشتری برای تبلیغات دینی اختصاص دهد زیرا با دست خالی نمی شود کار تبلیغی و مذهبی انجام داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه صرفه جویی در آب ضروری است افزود: کشور ما کم آب است و صرفه جویی در مصرف آب ضروری است، متاسفانه درصد کمی از آبیاری کشاورزی  بهینه سازی شده است و آب هدر می رود، در شهرستان باید به فکر کم آبی باشیم تا با قطع آب مواجه نشویم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش بروجرد گفت: آموزش وپرورش یک ارگان مهم است  و مدیر جدید باید تلاش کند و با به کار گیری نیروهای دلسوز دانش آموزان از نظر علمی و تربیتی تقویت شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راه اندازی قرارگاه حمایت از تولید در شهرستان بروجرد افزود: تاکنون ۴۰ پروژه در این قرارگاه مورد حمایت قرار گرفته تا سرمایه گذاران زودتر به تولید و اشتغال برسند. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close