اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: طرح امر به معروف و نهی از منکر توسط گروه‌های آموزش دیده در سطح شهر آغاز شده است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: حادثه تلخ هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ موجب رسوایی دشمنان ایران اسلامی و انسجام بیشتر ملت شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: حمایت از دستگاه قضایی و حفظ ارزش‌های نظام وظیفه همه آحاد جامعه است.

وی ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ارامش در سطح کشور اظهار داشت: ۶ تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر بوده و نیروی انتظامی است این یگان نظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر و تامین امنیت خدمات ارزنده فراوان به ملت ارائه کرده و شهدای والامقام بسیاری را در این راه تقدیم انقلاب نموده است.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: هشت تیرماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی اما آیا سازمان های حقوق بشری اعتقادی به مبارزه با سلاح شیمیایی دارند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: آمریکا علیه سلاح های شیمیایی و علیه ما که ممکن است سلاح هسته ای تولید بکنیم اعتراض می کند درحالی که خود آمریکا تولید کننده و بکارگیرنده سلاح شیمیایی است.

وی ادامه داد: این کشورها نه به مبارزه با سلاح شیمیایی اعتقاد دارند نه به مبارزه با مواد مخدر چند سال قبل افغانستان به بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر برای آمریکا تبدیل شده بود.
وی یادآور شد: تهدید های اسرائیل ناشی از احساس ترس و وحشت از جبهه مقاومت، فلسطین، لبنان، عراق، یمن و کشورهای منطقه است.

امام جمعه بروجرد گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر توسط گروهای آموزش دیده مردمی در سطح شهر بروجرد در همه زمینه ها آغاز شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close