اخبار بروجردویژه ها

جاده ای که همچنان جان می گیرد

روزهای بروجرد– محور بروجرد اراک تا پلیس راه توره یکی از جاده های خطرناک کشور است نگاهی به آمار بالای تصادفات و جان باختگان این را تایید می کند.

در همین سه روز گذشته ۲ اتوبوس مسافربری اتفاقا در ساعت ۱ نیمه شب دچار حادثه شدند و حدود ۷۰ مصدوم و دو جان باخته به جای گذاشته است تصادفاتی که می توانست بسیار فاجعه بارتر هم شود.

 جاده توره تا بروجرد در دو استان لرستان و مرکزی قرار گرفته است عملکرد تبعیض آمیز مسئولان‌ استان مرکزی و ظلم مضاعفی که آنان در حق مردم می کنند را می توان در مقایسه دیگر جاده های این استان با محور پر خطر و غیراستاندارد توره به بروجرد مشاهده کرد انگار چون مسئولان‌ و نمایندگان این استان در این مسیر تردد نمی کنند به امان خدا رها شده است…

 اما در محدوده استان لرستان نیز اوضاع فاجعه بار است ضعف و ناکارآمدی راهداری استان لرستان و شهرستان بروجرد به‌ وضوح قابل مشاهده است معمولا راهداری ها می کوشند حداقل در ورودی و خروجی های استان ها حفظ آبرو کنند و خودی نشان دهند اما حتی این فقره هم در ورودی لرستان از سمت مرکزی دیده نمی شود و به محض ورود به لرستان بویژه در شب به تاریکی مطلق خواهید رسید و به جز چند لامپ کم سو و نیمه سوخته چیزی نخواهید دید این وضعیت در کنار شیب های تند این جاده آمار تصادفات را به شدت بالا برده است.

اینکه ما از مسئولان استان مرکزی به دلیل عدم تردد در این مسیر انتظاری نداشته باشیم! یک مسئله است اما اینکه مسئولان‌ و نمایندگان استان که به نظر می‌رسد مسیر ترددشان به پایتخت از این مسیر باشد نمی خواهند یا نمی توانند اقدام موثری کنند هم مسئله دیگری است…

 واقعا گفتن این مصیبت‌ها دردآور و به نظر بی نتیجه‌ است کاش اگر نمی توانیم کاری کنیم حداقل دست از کارهای نمایشی برداریم…

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close