اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: توجه به زیرساخت‌های شهری زمینه‌ساز توسعه است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری و رفع موانع و بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد زمینه ساز توسعه است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام  سید “علی حسینی”  در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: بسیاری از مردم شهرستان و گروههای مختلف خواستار بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص در بخش‌های مختلف شهری هستند.

وی با بیان اینکه مسوولین مرتبط شهرستان باید زیرساختها را برای توسعه منطقه فراهم کنند اظهار داشت: جمعی از نمایندگان رشته های مختلف ورزشی بروجرد از امام جمعه تقاضا دارند مشکلات ورزشی و ورزشگاه  این شهر بزودی برطرف شود که خواسته به حقی است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمله یک جوان به سلمان رشدی مرتد گفت: این هشدار به دولتمردان آمریکا است که آنها هم در امان نیستند و اینها بعد از ترور سردار شهید سلیمانی خواب راحت و  هیچ امنیتی ندارند.

وی افزود: عظمت ایران  این است که همه جا  طرفداران معتقد مومن ،شجاع و مخلص دارد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت روحانی شجاع مخلص و خستگی ناپذیر شهید اندرزگو  افزود: افرادی مانند شهید اندرزگو وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

وی همچنین ادامه داد: در مسجد چند گروه دخالت دارند یکی امام جماعت که محور مسجد است ،هیات امنا و پایگاه سپاه که اگر اینها با هم همکاری کنند مسایل احکام ، احادیث بیان و  آموزش مسایل سیاسی  و جلسه قاری قرآن داشته باشند از اساتید برای آموزش قرآن جوانان استفاده کنند بدون شک شهر به معنای واقعی قرآنی می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close